Τρίτη, 21 Ιουνίου 2016

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν τρώτε αυτούς τους συνδυασμούς τροφών με υψηλό σίδηρο, σταματήστε αμέσως

http://www.medicalland.gr/wp-content/uploads/2016/06/iron-foods1-780x358.jpg
Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς του σώματος. Τα κορίτσια από 13 ετών και οι γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, καθώς και έγκυες έχουν αυξημένες ανάγκες σε σίδηρο.

Η μειωμένη πρόσληψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει σιδηροπενική αναιμία.
Τα συμπτώματά της είναι:
-Αίσθημα αδυναμίας
-Εύκολη κόπωση
-Ωχρότητα
-Ταχυπαλμίες
-Δυσπεψία
-Σπάσιμο των νυχιών
-Τριχόπτωση

Αποφεύγετε να συνδυάζετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο με:

-Τσάι, καφέ, αναψυκτικά τύπου κόλα, κόκκινο κρασί: Περιέχουν τανίνες, οι οποίες δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου.
-Γαλακτοκομικά ή άλλες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, το οποίο δεσμεύει το σίδηρο. Όταν δηλαδή τρώτε δημητριακά πρωινού, προτιμήστε τα χωρίς γάλα ή γιαούρτι, επειδή θα μειωθεί η απορρόφηση του σιδήρου που σας προσφέρουν.
-Φυτικές ίνες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης), καθώς και αυτές με τη σειρά τους μειώνουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.



onmed.gr/medicalland.gr
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...