Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2016

17 Σημάδια ότι το Σώμα σας είναι Όξινο: Τρόποι Αλκαλοποιήσης


Το σώμα ποτέ δεν πρέπει να είναι όξινο, καθώς ένα τέτοιο περιβάλλον είναι ανθυγιεινό και εκεί δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες για να ευδοκιμήσουν διάφορα βακτήρια και ασθένειες. Όταν το σώμα είναι πολύ όξινο, αναγκαστικά θα εξαγάγει μέταλλα από σημαντικά όργανα του σώματος, όπως για παράδειγμα τα οστά προκειμένου να εξουδετερωθεί η οξύτητα και να εξαλειφθεί από το σώμα. Ως αποτέλεσμα, τα αποθέματα των μετάλλων του σώματος όπως το κάλιο, το μαγνήσιο, το ασβέστιο και το νάτριο μπορεί να πέσουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα και κατά συνέπεια να προκληθεί ζημία που μπορεί να μην διαγνωστεί (γίνει αντιληπτή) για χρόνια, έως ότου να πέσουν σε τόσο ανθυγιεινά επίπεδα όπου θα προκαλέσουν οξέωση.

Τα τρόφιμα που διαμορφώνουν ένα όξινο περιβάλλον είναι ως επί το πλείστον, η ζάχαρη, και η υπερκατανάλωση κρέατος, τα δημητριακών και γαλακτοκομικών. Βέβαια, το σώμα μας συνεχώς παράγει όξινα απόβλητα τα οποία πρέπει να εξουδετερωθούν και να εξαλειφθούν. Για το σκοπό αυτό, ο οργανισμός μας χρειάζεται να ενσωματώσει αλκαλικές τροφές.

Τα προβλήματα υγείας που προκαλούνται από ήπια οξέωση:

Εξασθενημένο ανοσοποιητικό 

Φλεγμονή και ευαίσθητα ούλα και κοιλότητες

Αναπνευστικά προβλήματα, βήχας, δύσπνοια

Δυσκαμψία του αυχένα, οσφυαλγία, ισχιαλγία

Χρόνια κόπωση και χαμηλή επίπεδα ενέργειας

Υπερανάπτυξη μυκήτων

Καρδιακά προβλήματα, αύξηση του καρδιακού ρυθμού, αρρυθμίες

Καρδιαγγειακές βλάβες, όπως η μείωση οξυγόνου και συστολή των αιμοφόρων αγγείων

Διαβήτης, αύξηση του σωματικού βάρους, ακόμη και παχυσαρκία

Επιτάχυνση των ζημιών από ελεύθερες ρίζες

Λοιμώξεις νεφρών και ουροδόχου κύστης

Διάρροια, έμετος, ναυτία

Πρόωρη γήρανση

Υπνηλία, σύγχυση, πονοκέφαλοι

Προβλήματα οστών, κατάγματα του ισχίου, αδύναμα εύθραυστα οστά, οστεοπόρωση

Ακμή, αλλεργίες

Συσσώρευση γαλακτικού οξέος, πόνος στους μύες, πόνος στις αρθρώσεις

Μπορεί το Σώμα να Ρυθμίσει τα επίπεδα του pH από μόνο του;
Το σώμα μπορεί να προσαρμόσει τα επίπεδα του pH από μόνο του, αλλά αυτό έχει και το τίμημά του. Εκτός από το στομάχι, το κανονικό επίπεδο ρΗ για όλα τα υγρά και τους ιστούς του σώματος είναι αλκαλικό, και όλα τα σωματικά συστήματα έχουν ευρεία περιοχή (wide range στο κείμενο, αν μπορεί κάποιος ας βοηθήσει στην απόδοση) ρΗ, εκτός από το αίμα. Το pH του αίματος πρέπει να είναι 7,35 έως 7,45. Για παράδειγμα, αν το σύστημα γίνεται υπερβολικά όξινο, το αίμα μπορεί να πάρει αλκαλικά στοιχεία που σχηματίζονται στο λεπτό έντερο. Αλλά αυτό έχει και μια συνέπεια, καθώς θέτει σε κίνδυνο τη σωστή πέψη.
Δείτε και Πεπτικό: Γιατί Είναι Σημαντική η Σωστή Πέψη στην Καθολική Υγιεία;

Όσα πρέπει να ξέρετε pH σας
Μπορείτε να πάρετε μια αριθμητική αναπαράσταση του pH σας κάνοντας συχνά τεστ. Ένα υγιές pH πρέπει να κυμαίνεται 6,75 – 7,25.

Η Γεύση της τροφής θα σας πει αν είναι όξινο ή όχι;
Αν και αυτό δεν ισχύει για τα λεμόνια, καθώς παρότι έχουν όξινη γεύση, διαμορφώνουν αλκαλικό περιβάλλον όταν καταναλώνονται. Όταν υποστεί πέψη, τα λιπαρά οξειδώνονται σε νερό και διοξείδιο του άνθρακα, και δεν δημιουργούν οξύτητα στο σύστημα.

Τα κύρια μέταλλα αλκαλοποιήσης είναι τα νάτριο, κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο και ασβέστιο. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε μέταλλα αποτελούν αλκαλικά τρόφιμα. Η πλειοψηφία των τροφίμων έχουν και τα δύο, αλκαλικές και όξινες ιδιότητες, έτσι εάν η συγκέντρωση του οξέος είναι υψηλότερη, τα τρόφιμα θεωρούνται όξινα και αντιστρόφως.

Το σώμα έχει τα όριά του
Το σώμα μας έχει όρια για το κατά πόσο μπορεί μόνο του και συνεχώς να αντισταθμίζει την ανισορροπία μεταξύ τους. Γι ‘αυτό είναι πραγματικά σημαντικό να καταναλώνουμε αλκαλικές τροφές, προκειμένου να διατηρηθεί η καλή ισορροπία αλκαλικών – οξέων (Ισορροπημένο pH είναι το 80% αλκαλικό και 20% όξινο). Πολυάριθμες ασθένειες εμφανίζονται ως συνέπεια της προσπάθειας του σώματος να αποκαταστήσει την ισορροπία.

Εάν η δίαιτα σας περιλαμβάνει μόνιμα τρόφιμα τα οποία σχηματίζουν όξινο περιβάλλον, όπως κρέατα, δημητριακά, σάκχαρα και γαλακτοκομικά προϊόντα, το σώμα γίνεται πολύ όξινο. Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση αλκαλικών τροφών που αποτελούνται από τρόφιμα όπως λαχανικά της θάλασσας (προφανώς μιλάει για φύκια), φρούτα και λαχανικά σε αφθονία μπορούν να κάνουν το σώμα σας πολύ αλκαλικό. Και αυτή είναι η ισορροπία που χρειάζεστε.

Το σώμα έχει διαφορετική απάντηση σε κάθε φαγητό
Ανάλογα με την κυρίαρχη ιδιοσύστασή σας καθοδηγείται το σώμα σας και έτσι έχει διαφορετικές αντιδράσεις σε διαφορετικά τρόφιμα. Για παράδειγμα, εάν είστε πιό επιρρεπείς σε οξειδωτικό, πρέπει να αποφύγετε τα λαχανικά και φρούτα επειδή καθιστούν το σώμα σας όξινο, ενώ οι πρωτεΐνες το καθιστούν πιό αλκαλικό. Από την άλλη πλευρά, εάν ο κυρίαρχος τύπος σας είναι αυτόνομο σύστημα (ANS), το σώμα σας γίνεται όξινο κατά την κατανάλωση των πρωτεϊνών και αλκαλικό κατά την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

Βελτιώστε την αλκαλικότητα σας με τους παρακάτω τρόπους

Κάνετε τακτικά check-ups με το επίπεδο του pH σας
Μείνετε μακριά από τα όξινα τρόφιμα
Να πίντε πολύ ΚΑΘΑΡΌ νερό
Να τρώτε πράσινη σαλάτα για μεσημεριανό γεύμα
Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα
Καταναλώστε συχνά χόρτα και λαχανικά
Σταματήστε την κατανάλωση καφέ, ζάχαρης και των αναψυκτικών. Πίνετε ροφήματα από βότανα αντ ‘αυτών.
Καταναλώστε αμυγδαλόγαλα ή γάλα καρύδας αντί για το γάλα του εμπορίου
Προσθέστε smoothies και πράσινους χυμούς στη διατροφή σας

Το τι τρώτε κάνει τη διαφορά
Όπως μπορείτε να συνειδητοποιήσετε και μόνοι σας, ό, τι τρώτε επηρεάζει την υγεία σας σε μεγάλο βαθμό. Μπορείτε να επιλέξετε εάν η τροφή σας θα είναι το φάρμακο ή το δηλητήριο για το σώμα σας!!



Πηγή: losingweightdone.com

Παρακαλώ, τυχόν αναδημοσίευση με σαφή αναφορά στα:

Μετάφραση/Επιμέλεια: proionta-tis-fisis.com
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...