Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2016

3 ροφήματα που θα σε αδυνατίσουν (περισσότερο από το νερό με λεμόνι)


Από σήμερα πρέπει να αλλάξεις αυτό που πίνεις αν θες να δεις αποτέλεσμα και στη γραμμή σου...


Καφές
Οι έρευνες δείχνουν ότι δύο με τρεις κούπες καφέ πριν από τη γυμναστική μπορούν να σου δώσουν την ώθηση που χρειάζεσαι για να ασκηθείς περισσότερο και σκληρότερα απ' ότι αν δεν είχες αυτή τη δόση καφεΐνης στον οργανισμό σου. Το βασικό που πρέπει να θυμάσαι: ο καφές πρέπει να είναι σκέτος.

Παγωμένο νερό
Αντί για λεμόνι, βάλε στο νερό σου μια χούφτα παγάκια: τα κρύα ροφήματα προτρέπουν το σώμα σου να δαπανήσει περισσότερη ενέργεια προκειμένου να διατηρήσει τη θερμοκρασία του στους 36.6. Αυτό σημαίνει πως αν καταναλώνεις 682ml παγωμένου νερού την ημέρα, καις περίπου 100 επιπλέον θερμίδες. Με τα άπταιστα μαθηματικά μου, αυτό μας κάνει περίπου 5 κιλά το χρόνο.

Πράσινο τσάι
Οι άνθρωποι που πίνουν πράσινο τσάι αντί για νερό, χάνουν περίπου 3 κιλά περισσότερα σε δύο μήνες. Επίσης οι έρευνες έχουν δείξει πως όσοι πίνουν συχνά πράσινο τσάι ζυγίζουν λιγότερο, ενώ έχουν και μικρότερη περιφέρεια μέσης. Πιες φρέσκο, αρωματικό τσάι, χωρίς να προσθέσεις τίποτα και απόφυγε τα συμπληρώματα πράσινου τσαγιού.
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...