Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2016

O χάκερ του iPhone και του PS3 μαθαίνει οδήγηση στο αυτοκίνητο του

 
Όταν ήταν 17 χρονών, ξεκλείδωσε το πρωτοεμφανιζόμενο τότε iPhone «γιατί η οικογένειά του δεν ήταν συνδρομητής στην AT&T αλλά στην T-Mobile κι εκείνος ήθελε ένα». Τρία χρόνια αργότερα, το 2010 «έσπασε» το Playstation 3 ώστε να παίζει αντιγραμμένα παιχνίδια, αν και ο ίδιος «δεν παίζει Playstation», στη συνέχεια πέρασε από το Facebook και το Project Zero της Google, χωρίς ωστόσο να διακρίνει μια ενδιαφέρουσα πρόκληση. Όμως, τα τελευταία δύο χρόνια κάνει κάτι μόνος στο γκαράζ του που τράβηξε την προσοχή του Έλον Μασκ.
Ο Τζορτζ Χοτζ επιχειρεί να μάθει σε ένα Acura ILX Sedan «πώς οδηγούν οι άνθρωποι», αναπτύσσοντας μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, με την οποία εκπαιδεύει το λογισμικό που ανέπτυξε πάνω σε Ubuntu, μια από τις δημοφιλέστερες διανομές του ανοικτού λειτουργικού συστήματος Linux. Εξόπλισε το σεντάν του με κάμερες, καλώδια, αισθητήρες και ένα joystick και τώρα έχει ήδη κάνει στο αυτοκίνητό του μαθήματα διάρκειας 10 ωρών, ικανά να το βγάλουν στις ανηφόρες και τις κατηφόρες του Σαν Φρανσίσκο.

Το ιστορικό του Geohot
 Αυτή είναι μια ουσιαστική διαφορά από τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης υπό ανάπτυξη σήμερα από τη βιομηχανία: δεν βασίζεται σε αλγόριθμους που ακολουθούν τους κανόνες οδήγησης, αλλά βελτιώνεται όσο περισσότερες ώρες οδηγείται από ανθρώπους.
Εκεί βρίσκεται και η μεγαλύτερη πρόκληση: εάν ο γνωστός στη διαδικτυακή κοινότητα ως Geohot κατόρθωνε κάτι τέτοιο, τότε θα αποκαθήλωνε την Mobileye, την εταιρεία που προμηθεύει λογισμικό στην πλέον φιλόδοξη εταιρεία στο χώρο, την Tesla. Μάλιστα, ο επικεφαλής της ¨Ελον Μασκ λέγεται ότι πρόσφερε στον 26χρονο σήμερα Χοτζ «πολλά εκατομμύρια» από τη στιγμή που θα το κατορθώσει, χωρίς ωστόσο να έχει, μέχρι στιγμής, ενδώσει.

  • Ξέρατε ότι... Το πρώτο ξεκλείδωτο iPhone αγοράστηκε από μια αμερικάνικη εταιρεία επισκευής κινητών τηλεφώνων, τη CertiCell, με αντάλλαγμα ένα καινούργιο σπορ αυτοκίνητο Nissan 350Ζ και τρία νέα iPhone 8GB για τον Geohot.
Ο Χοτζ επιχειρεί να φτιάξει ένα σύστημα το τελικό κόστος του οποίου δεν θα ξεπερνάει τα 1000 δολάρια -σε αντίθεση με τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης που βασίζονται σε πανάκριβους αισθητήρες και κάμερες. Ο νεαρός έχει βασιστεί σε ανοικτό λογισμικό και κάμερες smartphone και φυσικά, στο προγραμματιστικό του δαιμόνιο.


Εργάζεται μόνος στην εταιρεία του με την επωνυμία comma.ai στο γκαράζ του σπιτιού στο Σαν Φρανσίσκο και έδειξε που κατόρθωσε να φτάσει σε δημοσιογράφο του αμερικανικού δικτύου, ο οποίος μάλιστα τον εμπιστεύτηκε και άφησε το τιμόνι για να πειστεί ότι ο Χοτζ διατηρεί το ταλέντο που τον ανέδειξε.
 
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...