Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει - Έχει πολιτισμό ισχυρό - Μόνο λίγο καιρό (καμιά 500ρια χρόνια) ξαποσταίνει


Greek Spirit/ 23-11-2016

Όταν κατέρρευσε το κομμουνιστικό καθεστώς στην Βουλγαρία το 1989 η χώρα κυριεύθηκε από το ΔΝΤ και από την μαφία η οποία αποτελούνταν σε επίπεδο ανώτατων στελεχών από πρώην κυβερνητικούς υπάλληλους των μυστικών υπηρεσιών, του στρατού και της αστυνομίας.

Η Βουλγαρία απο τότε δεν ανέκαμψε ποτέ και ουδέποτε κατάφερε να αποτινάξει τον μαφιόζικο ζυγό. Οι δε μαφιόζοι αφού πέρασαν ένα μεταβατικό στάδιο στο οποίο διέπραξαν αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου, τελικά αποφάσισαν να κάνουν στροφή στην ποιότητα και αναρριχήθηκαν στην πολιτική ελίτ της χώρας ως πολιτικοί. Μια απο τις άμεσες συνέπειες, εκτός αυτής της οικονομικής καταστροφής ( το ΔΝΤ έδωσε "ρέστα" στη Βουλγαρία) ήταν και η επικράτηση του λαικισμού στο επίπεδο του πολιτισμού.

Οι Βούλγαροι εγκατέλειψαν σπασμωδικά τον υποχρεωτικό εναγκαλισμό με το κομμουνιστικό πολιτιστικό Μπαρόκ, ειδικά στην μουσική, και επιδόθηκαν στην λατρεία των λαϊκών επιτυχιών που εμείς στην Ελλάδα ονομάζουμε "σκυλάδικα" ή ως "καψουροτράγουδα".

Αυτόματα δημιουργήθηκαν και οι πρώτες λαϊκές ντίβες τραγουδίστριες οι οποίες επέβαλαν μια νέα κιτς επανάσταση στην λαϊκή κουλτούρα. Το εξεζητημένο και προκλητικό ντύσιμο δίκην πορνοστάρ, το νάυλον στα ρούχα και η σιλικόνη στο σώμα, δημιούργησαν μια επανάσταση στην αισθητική των πεινασμένων λαϊκών στρωμάτων τα οποία σιγά σιγά απογοητεύονταν από την ΄΄δημοκρατία'' που επικράτησε μετα τον κομμουνισμό και τα οποία είχαν μόνο δύο επιλογές, την μετανάστευσή ή τον θάνατο. Η ναύλον αισθητική της ποπ κουλτούρας των τραγουδιστριών της λαϊκής βουλγαρικής σκηνής γνωστής και ως Τσάλγκα (CHALGA) ακολούθησε τους ξενιτεμένους Βούλγαρους και στην ξενιτιά όπου και οι συναυλίες των τσάλγκα τραγουδιστριών έγιναν το μοναδικό μέσο επαφής των Βουλγάρων μεταναστών με την πατρίδα τους.


Οι τραγουδίστριες αυτές στην συντριπτική πλειοψηφία τους έχουν ως ΄΄συντρόφους'' μαφιόζους ή επιχειρηματίες με σκοτεινό παρελθόν.Κάθε Βούλγαρος μεγαλοεπιχειρηματίας ή μαφιόζος ή τέλος πάντων όποιος είναι και τα δύο, χρειάζεται μια ιλουστρασιόν τραγουδίστρια Τσάλγκα στο πλευρό του.

Οι καημένοι οι Βούλγαροι μαφιόζοι τις γκόμενες τους τις έκαναν τραγουδίστριες και έτσι τουλάχιστον βγάζουν μεροκάματο χωρίς να επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό ή τον φορολογούμενο , εκτός ίσως από την αντιαισθητική επίδραση που ασκούν στα πολιτιστικά πράγματά της χώρας..Στην μεγάλη ανάγκη οι τραγουδίστριες τσάλγκα θα σφίξουν τα δόντια και θα κάνουνε έστω και μια βίζιτα με κάποιον άλλο επίσης ισχυρό ολιγάρχη αλλά πάντα στα πλαίσια της οικονομικής δραστηριότητας του ιδιωτικού τομέα και χωρίς ποτέ να επιβαρύνουν το δημόσιο.
Στην Ελλάδα η μαφία που αναδείχθηκε απο την κρίση που άρχισε το 2010 όπότε και ήρθε η δικιά μας σειρά για κατοχή από ΔΝΤ και τρόικα, δεν χρειάσθηκε ποτέ να καταφύγει σε ακραίες και ατιμωτικές εγκληματικές πρακτικές του κοινού ποινικού δικαίου,η ελληνική μαφία ποτέ δεν αναμείχθηκε με χαμίνια και φτωχοδιάβολους του δρόμου προτού αναρριχηθεί στην εξουσία.Οι Έλληνες έχουν ποιότητα, αριστοκρατία, έχουν αυτό που οι αγγλόφωνοι λεν ''class'' που είναι κάτι σαν την λέξη "φιλότιμο" που σύμφωνα με τους πνευματικούς ταγούς μας δεν μεταφράζεται, άγνωστο γιατί, αλλά αυτοί έτσι λένε.

Οι Βούλγαροι μαφιόζοι στα πρώτα βήματα τους βασίστηκαν στην ωμή δύναμη των χεριών τους, πολλοί ήταν παλαιστές,πυγμάχοι κτλ κτλ.Φορούσαν ρούχα ευτελούς αξίας , αθλητικές φόρμες ως επί το πλείστον.Κατά ο τέλος της δεκαετίας του 90 κάποιος αρχιμαφιόζος έκανε έκκληση να φορέσουν κουστούμια και να δουλέψουν με το μυαλό.

Εδώ, στην κοιτίδα του πολιτισμού, οι μαφιόζοι γεννήθηκαν με κουστούμια, είναι πορφυρογέννητοι, γόνοι εργολαβικών οικογενειών και πολιτικών. Έτσι, οι εγχώριοι μαφιόζοι εφόσον έχουν αναρριχηθεί στην εξουσία δεν θα μπορούσαν ποτέ να έχουν συντρόφους-γκόμενες ανάλογες με τις κακόμοιρες κιτς-ιλουστρασιόν-σιλικονάτες Βουλγάρες.

Όχι, η Ελλάδα είναι το φως, ο πολιτισμός και ένας πολιτικός ηγέτης ποτέ δεν φέρονταν στην γκόμενα του ή έστω σε κάποια γυναίκα που τον ''εξυπηρέτησε '' μερικές φορές, ως παλλακίδα ταταρομογγόλου μαφιόζου.Όχι, η γκόμενα του Έλληνα μαφιόζου θα φοράει ταγέρ όπως φοράει κοστούμι και ο "σύντροφος". Όταν λέμε σύντροφος εννοούμε τόσο την έννοια του ερωτικού όσο και του πολιτικού-αριστερού.Τι μαγεία άραγε κρύβεται πίσω από την αριστερίστικη ορολογία....όλα δένουν κάποια στιγμή..

Ταγέρ λοιπόν, και ένα υπουργείο, ή έστω μια γραμματεία, ή έστω ένα γραφείο, να ανθίσει το κορίτσι, το μπουμπούκι μας, όχι ναύλον κι ιλουστρασιόν και σιλικόνες, όχι, εδώ έχουμε πρόσωπα νέα, με ελαφρύ μεικαπ, με λαμπιρίζοντα μάτια, με σπουδές σε ΑΕΙ, με πείρα σε φοιτητικά πάρτι με έμφαση στην συντροφικότητα των συντρόφων και την αλληλεγγύη που περνάει μέσα από την αμοιβαία ικανοποίηση. Ο Έλληνας μαφιόζος ως γνήσιος απόγονος του αριστοκράτη Αλκιβιάδη, αριστοκρατης και gentleman πολύ πριν τον αντιγράψουν οι Άγγλοι, δεν θα άφηνε ποτέ την συντροφο στο κρεβάτι και στην πολιτική να δουλέψει αλλά θα της χάριζε κάποιο φέουδο, κυβερνητικό βέβαια

Ο Ελληνικός πολιτισμός και ο σεβασμός του προς την γυναικα ποτέ δεν θα ανέχονταν μια κατάσταση γυναικός "γλάστρας" όπως πχ η σύζυγος του κ.Τράμπ, όχι,ο Έλληνας μαφιόζος θα έχριζε την γκόμενα του με αξιώματα, με εξουσία, με δύναμη.Η Ελλάδα θα νικήσει.

Μετά απο άλλα 500 χρόνια σκλαβιάς όμως.


hellenicsunrise.blogspot.gr 
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...