Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016

ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝ’ΤΑ ΟΛΑ ΛΙΜ(Π)Α!


ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΞΕΡΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΡΑΨΩ….

Η ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΟΞΟ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΛΚΑΝΙΟΙ ΛΑΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜH ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΛ ΚΛΙΝΤΟΝ-ΜΠΟΥΣ-ΟΜΠΑΜΑ….

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΗΔΗ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΠΡΟΣ ΡΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΛΛΟ ΟΙ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΙ ΟΡΘΩΣ ΔΙΑΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΙΜΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΣΧΕΤΑ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ Ο ΣΟΡΟΣ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ δουλακι με φολιδες ΚΑΙ ΟΙ ΕΔΩ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ ΤΥΠΟΥ ΜΟΥΖΑΛΑ,ΤΑΣΙΑ,ΜΠΑΛΑΦΑ,ΤΟΣΚΑ,ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑ ΤΗΣ ΜΟΣΣΑΝΤ ……

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.ΤΟΝ ΤΑΠΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ’ΔΕΙΞΕ ΠΟΙΟΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗ.ΠΟΙΟΣ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ,ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΩΝ ΟΜΟΑΙΜΩΝ ΟΥΚΡΑΝΩΝ ΠΟΥ ΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΙ !

ΟΣΟ Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΑΠΛΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΔΥΣΜΑΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ=ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ ΘΑ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ,Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΣ ΗΣΥΧΙΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ.

ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΟΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ….

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟΤΕ…..
ΓΙΑΤΙ Ο ΥΙΟΣ ΜΠΟΥΣ ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ;ΤΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΧΕ Ο ΠΑΤΗΡ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ «ΕΒΛΕΠΕ»;

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ;ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΕΡΡΙΞΕ Ο ΣΟΡΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑΝΩΝ.Ε ΚΑΙ!ΧΑΡΤΑΚΙ ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΜΕ ΜΕΛΑΝΙ ΜΠΟΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ.ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΝ ΑΒΕΡΤΑ!NO PROBLEM!

TA ΓΚΟΓΙΜ ΝΑ ΧΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ΑΨΗΤΗ ΚΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΕΓΡΑΨΕ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΟΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ΚΟΧΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΒΑ!

ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ!ΜΑΖΙ ΤΗΣ Η ΤΑΤΙΑΝΑ ΓΚΡΑΤΣΕΦ,ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΣ.ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΟΦΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ!Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕ;ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΕΛΕΤΩ ΙΣΤΟΡΙΑ.

» ΟΙ ΜΕΝ ΑΝΔΡΕΣ ΓΕΓΟΝΑΣΙ ΜΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΟΙ ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΑΝΔΡΕΣ»

ΤΑΔΕ ΕΦΗ XERXIS ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ΜΕΝ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΖΑΧΑΡΟΒΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ 10 ΑΡΤΕΜΙΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!

ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ….
ΕΓΩ ΞΑΝΑΞΕΦΥΛΛΙΖΩ ΗΡΟΔΟΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΩ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΣΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ….

ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΗ ΔΑΒΙΔΑΚΟ ΠΕΤΡΕΟΥΣ ΓΙΑ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΠΗΔΑ ΠΗΔΑ ΠΗΔΑ ΜΑΣ….Ε!ΤΗΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΠΕΤΡΙΑ ΚΑΤΑΚΟΥΤΕΛΑ ΣΑΝ ΓΟΛΙΑΘ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΣΦΕΝΤΟΝΟΠΕΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΑΝΑΛΥ(Η)ΤΩΝ,ΚΑΙ ΑΧ!ΕΝΑΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΡΟΣΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΨΕΙΣ ΜΟΥ!ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ Ο ΠΡΟΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ!ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΓΟ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΟΙΜΩΜΕΝΑ.

ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ «ΩΡΑΙΑΣ ΧΑΖΟΚΟΙΜΩΜΕΝΗΣ».
ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΟΒΑΣ,ΝΤΑ ΝΤΑ ΤΑΒΑΡΙΤΣ!ΖΑΧΑΡΟΒΕΣ ΘΕΛΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑΤΙΑΝΕΣ ΓΚΡΑΤΣΕΦ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΗΓΕΣΙΕΣ ΜΕ ΝΟΥΘΕΣΙΕΣ ΠΑΝΣΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ!

ΤΑΤΙΑΝΑ+ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ;

ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΥΣ ΝΟΕΣ ΘΗΛΥΚΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΛΙΣΤΑ!;!;!;!;!;!!!!


ΡΙΤΑ 


triklopodia 
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...