Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Ο ίδιος το λέει... το φελέκι μου μέσα... (βιντεο)

https://4.bp.blogspot.com/-mpBTvZybjC0/WCjA6FJ4tbI/AAAAAAACPh8/lQmYeR3bOnskaQv_vwlUQoid-ZKfrG_NACLcB/s640/TRAMP%2BFILOS%2BTOY%2BISRAHLScreenshot_1.png

Είναι να μην σιφυλιάζεσαι κυρία μου (έτσι γράφεται βρε S.A. η λέξη... χαχαχα) , όταν "σου την πέφτουν", επειδή δεν είσαι χάπατο και δεν υποστηρίζεις τον Τράμπ; (φυσικά και δεν υποστήριξα την Χίτλαρι Κλίντον)... κανέναν υποψήφιο στας Αμέρικας δεν υποστήριξα, γιατί ξέρω τι παίζει...


Απλά, επειδή όλα τα νήματα των εκλογών και στην Αμερική, όπως και σε όλον τον κόσμο, τα κινούν οι γαμημένοι οι οβριοί, θεωρείς δεδομένο πως και η εκλογή Τράμπ, έγινε ελέω οβριών... έχεις και τα στοιχεία που το αποδεικνύουν και περιμένεις να ξυπνήσουν οι... "κολλημένοι"...(αν τους αφήσει ο εγωισμός τους)...

Και το λέει ο ... "άνθρωπος": "Λατρεύω το Ισραήλ"..

Άντε, γιατί θα σιφυλιαστώ πάλι και θ' αρχίσω τα... γαλλικά μου...



Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ.1. Και δεν δηλώνω ξερόλας, ούτε μαζορέτα είμαι... σκεπτόμενος άνθρωπος είμαι ρε γαμώτο και δεν έχω κολλήματα, σαν τα... " σιφυλιασμένα κολλημένα..."
Και μην ακούσω ... ΚΙΧ, γιατί θα πάρω τον... Δασκαλάκη!



Υ.Γ.2. Αριστείδη, είσαι μεγάλος... και... ΔΙΚΑΙΟΣ!


(εδώ)



https://youtu.be/DsmoZZvanmM




attikanea.blogspot.gr
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...