Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016

«Κραχ» στην Παιδεία: Κάτω από τη βάση οι Έλληνες μαθητές στο διεθνή διαγωνισμό PISA


Απογοητευτικά είναι τα στοιχεία του διεθνούς διαγωνισμού PISA (Programme for International Student Assessment) 2015 που δόθηκαν χθες, Τρίτη (07/12/2016) στη δημοσιότητα, για το επίπεδο της παιδείας που έχουν τα Ελληνόπουλα.

Η χώρα μας φιγουράρει στην 43η θέση του πίνακα, πολύ πιο κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ και με βαθμολογίες που αντιστοιχούν σε χώρες, όπως η Βουλγαρία, η Σλοβακία, η Χιλή και η Αλβανία, γεγονός που καταδεικνύει το κακό χάλι που επικρατεί στην ελληνική Παιδεία.

Η δοκιμασία για τους μαθητές ήταν να εφαρμόζουν γνώσεις και κυρίως δεξιότητες στις Φυσικές Επιστήμες, στα Μαθηματικά και την Κατανόηση Κειμένου. Η επίδοση των Ελλήνων μαθητών ήταν απογοητευτική, αποτυπώνοντας το τέλμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Βαθμολογήθηκαν κάτω από τη βάση και στα τρία τεστ!

Μάλιστα, ένας Έλληνας μαθητής, για να φθάσει στο επίπεδο ενός μαθητή από τη Σιγκαπούρη, οι μαθητές της οποίας πρώτευσαν και στα τρία τεστ, πρέπει να καθίσει στο θρανίο επιπλέον 2,5 χρόνια!



(Πηγή πίνακα: Καθημερινή)

Όμως, το κακό δεν σταματάει εκεί. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η Ελλάδα βρίσκεται σε επίπεδο εκπαίδευσης χαμηλότερα, όχι μόνο από χώρες-υποδείγματα για το εκπαιδευτικό τους σύστημα, όπως για παράδειγμα η Φινλανδία, αλλά και από την πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών, όπως η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πορτογαλία και η Ισπανία.

Σημειώνεται πως ο διαγωνισμός PISA διεξάγεται ανά τριετία, με διαφορετικό κύριο αντικείμενο κάθε φορά και σύμφωνα με συγκεκριμένες και αυστηρές προδιαγραφές, οι οποίες ακολουθούνται από όλες τις συμμετέχουσες χώρες προκειμένου να διασφαλιστούν η εγκυρότητα και η αξιοπιστία του. Το κύριο αντικείμενο αξιολόγησης για το PISA 2015 ήταν οι Φυσικές Επιστήμες.



newsbomb.gr
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...