Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017

ΟΙ 300 ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΕΑ!!! VIDEO


Είχα την ευκαιρία τη Δευτέρα το βράδυ να μιλήσω τηλεφωνικά με το Θέμη Κανελλόπουλο, στο Τοπικό Κανάλι της πατρίδας μου της Καλαμάτας, στο Best Chanel, του Νίκου του Μπελόγιαννη.

Μέσα στη σύγχιση του λόγου μου έκανα ένα λάθος, θέλοντας να πω το όνομα του Γεωργίου Παπαδόπουλου, είπα το όνομα του Γεωργίου Παπανδρέου. Μου δίνεται η ευκαιρία να το διορθώσω σήμερα που το ξανά άκουσα αλλά και να το δημοσιεύσω για να μου πείτε και εσείς τη δική σας γνώμη.



Σας ευχαριστώ όλους γονείς και ειδικούς θεραπευτές για την αγάπη σας. Να ξέρετε πως τίποτε δε γίνεται με σκοπό, όλα γίνονται για τις πραγματικές ανάγκες των Αγγέλων μας και για την ίασή τους, ΟΛΑΑΑΑΑ….

Τώρα θα μου πείτε όλοι οι άλλοι δεν το σκέπτονται; Και θα απαντήσω ότι έχω καταλάβει τόσα χρόνια… «Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια, όλες οι μέλισσες ΔΕΝ κάνουν μέλι και κάτι ακόμα… Η καρέκλα της Εξουσίας είναι γλυκιά».

Πείτε μου ποιός πολιτικός με παιδί ΑΜΕΑ παράτησε την όποια καριέρα του, μικρή ή μεγάλη δεν έχει σημασία, για να καθίσει στο σπίτι και να νταντεύει το παιδί του… ΠΟΙΟΣ ; ΚΑΝΕΝΑΣ, αυτή είναι η σωστή απάντηση.

Θέλω να διευκρινίσω και κάτι ακόμα, όποια Κυβέρνηση και να είχαμε το ίδιο θα αντιδρούσαμε… Εμείς δεν κάνουμε πολιτική ούτε μαζεύουμε ψηφαλάκια… Εμείς προσπαθούμε καθημερινά να μαζέψουμε τα κομμάτια μας από αυτό που μας έχει βρει.

Επίσης συγχαρητήρια στη Ζίνα Κουτσελίνι για την τοποθέτησή της επάνω στο θέμα, συγχαρητήρια στις Μητέρες που μίλησαν, στη Λογοθεραπεύτρια που τα εξήγησε όλα όπως ακριβώς είναι και δε φοβήθηκε να πει τα πράγματα με το όνομά τους, και τέλος και στον Camera Man, που έκανε κοντινό πλάνο μίας Κυρίας που δάκρυζε μπροστά στον πόνο μας…

Αυτό το πλάνο μας αντιπροσωπεύει ΟΛΕΣ… Έτσι ακριβώς μας κάνατε να περπατάμε και να κλαίμε, να μην έχουνε τα δάκρυα σταματημό, μπράβο σας, συγχαρητήρια… Και μία ευχή από εμένα προσωπικά… Σύντομα και στα δικά σας…


Νένα Χρονοπούλου – Μητροπούλου


nena.gr



Διαβάστε επίσης σχετικό άρθρο:


Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΡΙΧΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΕΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ !!!
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...