Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2017

Βοτανικοῦ παρανομίες, μία μήνυσις κι ἕνας ἀγών, ποὺ τώρα ξεκινᾶ!!!


Τὸ θέμα τοῦ Βοτανικοῦ, ὅπως ἴσως γνωρίζετε, δὲν ἔχει κλείσει. 
  Ἀντιθέτως. Τώρα ξεκινᾶ. Καὶ δὲν ξεκινᾶ ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ σταμάτησε, μὲ τὶς ὅποιες παραπληροφορίες μᾶς διακινοῦν κάτι ἐξαγορασμένα σαπρόφυτα, ἀλλὰ μὲ τὶς πραγματικές μας ἀπαιτήσεις, ποὺ μέσῳ τῆς νομίμου ὁδοῦ, θὰ φθάσουν ἔως τὸ  τέρμα τῆς διαδρομῆς. Μίας διαδρομῆς πού, κυρίως πρακτοράκια κι ἐξαγορασμένοι, προσπάθησαν μὲ δόλους, ψέμματα, παραπληροφορήσεις νὰ καθυστερήσουν καὶ νὰ ἀποπροσανατολίσουν. Τώρα, ποὺ σιγὰ σιγὰ ξεκαθαρίζει τὸ τοπίον καὶ γνωριζόμεθα καλλίτερα μεταξύ μας, ἀντιλαμβανόμενοι τὸ ποιὸς εἶναι ποιὸς καὶ τὶ ῥόλους ἔπαιξε, ἔχοντας πλέον ἐπίγνωσιν τοῦ ποιοὶ εἶναι προδότες καὶ ποιοὶ Πατριῶτες, ξεκινᾶμε πραγματικά. Ξεχᾶστε ὅσα γνωρίζατε. Τὰ περισσότερα ἦσαν γιὰ νὰ μᾶς ἀπασχολοῦν καὶ νὰ μᾶς καθυστεροῦν.
Οἱ προδοσίες (διότι ὑπῆρξαν πολλὲς καὶ ἐκ τῶν ἔσω προδοσίες) δὲν πτοοῦν τοὺς πραγματικοὺς ὑπερασπιστὲς σημαντικῶν πυλώνων τῆς Πατρίδος μας, ὅπως γιὰ παράδειγμα τὴν Δικαιοσύνη, τὴν Ἠθική, τὴν Ἰσονομία. Μίαν δικαιοσύνη ποὺ ἔχουν ἐγγεγραμμένη στὰ παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων τους οἱ φερόμενοι ὡς κρατοῦντες (καὶ οἱ σὺν αὐτῷ καραγκιόζηδες πρόθυμοι), ἀλλά, ποὺ τελικῶς, ὅσο καὶ νὰ προσπαθοῦν νὰ φιμώσουν, νὰ παραπλανήσουν καὶ νὰ ἐλέγξουν, ἐξακολουθεῖ, γιὰ ἐμᾶς τοὺς Ἕλληνες, νὰ ἀποτελῇ Ὕψιστον Ἀγαθόν. Τὰ Ὕψιστα Ἀγαθὰ ὅμως δὲν τὰ ἀφήνεις στὶς ὀρέξεις τῶν ἁρπακτικῶν, ποὺ ἢ βολεύονται μὲ νομομαγειρέματα ἤ, ἀκόμη χειρότερα, μαγειρεύουν οἱ ἴδιοι «Κερκόπορτες», πρὸ κειμένου νὰ παγιδεύουν κάθε ἔντιμο ἀγωνιστή. Οὔτε τὰ ἀφήνεις σὲ κάτι γυμνοσάλιαγκες, ποὺ γιὰ μερικὰ χιλιάρικα ξεπωλοῦν ἀκόμη καὶ τὴν …μάννα τους.
Σήμερα σᾶς παρουσιάζω μίαν μήνυσιν, κάπως …διαφορετικὴ ἀπὸ τὶς ἄλλες, ἐφ΄ ὅσον ἔχει νὰ κάνῃ μὲ πολλὲς πλευρές, τοῦ Δημοσίου φορέως, ποὺ ἀν τὶ νὰ πράττουν τὸ καθῆκον τους ἐκτελοῦν ἐντολές, ἀπολύτως ἀνθελληνικές, τὰ ἀποτελέσματα τῶν ὁποίων στρέφονται ὄχι μόνον κατὰ τοῦ συνόλου τῶν Ἑλλήνων, ἀλλὰ κι ὅλης τῆς Ἀνθρωπότητος. Ἐντολὲς ποὺ καταλήγουν νὰ θάβουν ἢ νὰ καταστρέφουν ἀρχαιολογικοὺς θησαυρούς, τμήματα ἱστορία, πολύτιμα εὑρήματα μαζὺ μὲ ἀμέτρητα ἑκατομμύρια, ὅταν ἡ χώρα στενάζῃ ὑπὸ τὶς μνημονιακὲς ἐθελόδουλες (ἂς ποῦμε) κυβερνήσεις.
Εἴπαμε, ὁ Βοτανικός, ἀλλὰ καὶ κάθε ἄλλος ἀγών, τώρα ξεκινᾶ. Καὶ ξεκινᾶ τώρα κυρίως γιὰ ἕναν καὶ μόνον παράγοντα, ποὺ λέγεται κάθαρσις τῆς κοινωνίας μας ἀπὸ κάθε πρόθυμο δηλητηριαστή της.
Φιλονόη
Ἡ εἰκόνα ἀπὸ τὴν πανηγυρίζουσα «καθημερινή», τοῦ Παπαχελᾶ, τοῦ ΕΛΙΑΜΕΠ καὶ κατ’ ἐπέκτασιν τοῦ πsoros, τῆς ὁποίας τὸ δημοσίευμα παραθέτω ἀμέσως μετὰ τὴν μήνυσιν.
Μηνυτήρια αναφορά για παράνομη ανάληψη έργου (Ισλαμικό τέμενος) στην περιοχή του Βοτανικού.
Σχόλιο «Rib and Sea»
Η κατάληψη του οικοπέδου στον Βοτανικό, από πολίτες οι οποίοι αντιτίθενται στην δημιουργία ισλαμικού τεμένους ενώ, συγχρόνως θέλησαν να δημιουργήσουν στον χώρο αυτό «hot spot» για αστέγους Έλληνες, ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο και έληξε άδοξα λίγο πριν αποχωρήσει το 2016. Μια αυλαία που έπεσε (προσωρινά;) και δημιούργησε πολλά «απόνερα», στο άκουσμα και μόνο των οποίων ένας υγιώς σκεπτόμενος Έλληνας θα μπορούσε να ξεράσει από αηδία!
Ήταν (και είναι) τέτοιο το παρασκήνιο, σύμφωνα με μαρτυρίες ατόμων που πρωτοστάτησαν στην κατάληψη, ώστε αναρωτάται κάποιος πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις σε μια χώρα, οι κάτοικοι της οποίας βιώνουν έναν οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό Αρμαγεδδώνα. Καταστάσεις οι οποίες αποδεικνύουν, για άλλη μιαν φορά, ότι ο εχθρός είναι εντός και γι’ αυτό δύσκολο να αντιμετωπιστεί και να ηττηθεί
Την κατάληψη του χώρου καταδίκασε πάντως και ο ΣΥΡΙΖΑ, με σχετική ανακοίνωσή του, όπου ανέφερε πως πρόκειται για ενέργεια με προφανές ρατσιστικό κίνητρο.
«Η κατάληψη του χώρου στον Βοτανικό είναι ενέργεια με προφανές ρατσιστικό κίνητρο, που έχει ως  μοναδικό στόχο την παρεμπόδιση της ειλημμένης από την Πολιτεία αποφάσεως για την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους.
Οι πρωταγωνιστές της κινήσεως αυτής, άλλωστε, δεν κρύβουν ούτε τα κίνητρά τους, ούτε τους σκοπούς τους. Η απόπειρα δημιουργίας «χώρου φιλοξενίας μόνο για Έλληνες» συνιστά κίνηση με προφανές ρατσιστικό περιεχόμενο…».
Ερώτηση : Αν η παρεμπόδιση δημιουργίας μουσουλμανικού τεμένους για τους παρανόμους μετανάστες έχει ρατσιστικό κίνητρο, τότε η πλήρης αδιαφορία για τους γηγενείς αναξιοπαθούντες και αστέγους τί κίνητρο έχει;
Διαβάστε την μηνυτήρια αναφορά της αρχαιολόγου κυρίας Αδαμαντίας Σπαθάτου προς τον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών. Μια αναφορά που έχει άμεση σχέση με την υπόθεση αυτήν και αναμένεται να δημιουργήσει πολλά «αντιμάμαλα»..
Παπαδόπουλος Ἰωσήφ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ Ἀδαμαντίας  Σπαθάτου
ΚΑΤΑ
1. Τοῦ Δημητρίου Γιαννακοπούλου, τοπ. Μηχανικοῦ μὲ Β’ β, πρῴην προϊσταμένου τῆς ΕΥΔΕΚ, ὁδὸς Βατάτζη ἄρ. 37.
2. Τοῦ Παναγιώτου Χριστοδουλοπούλου, προϊσταμένου τῆς Διευθύνσεως Κτιριακὼν Ὑποδομῶν, κατοίίκου Ἀθηνῶν, ὁδὸς Βατάτζη ἄρ. 37.
3. Παντὸς ὑπευθύνου διὰ τὶς παραλείψεις, παρανομίες ἢ αὐθαιρεσίες τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου ἢ παντὸς ἅλλου ἁρμοδίου.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ:
1. Εἰς τὴν κα. Εἰσαγγελέα τοῦ Ἀρείου Πάγου.
2. Τὸν Προϊστάμενον τῆς Ἀρχαιολογικῆς Ἑταιρείας.
3. Τὴν UΝΕSCΟ.
Εἶμαι συνταξιοῦχος τοῦ Δημοσίου, διατελέσασα ἱστορικὸς – ἀρχαιολόγος εἲς τὴν Ἐφορείαν τῶν Δελφὼν καὶ Πειραιῶς, ὣς καὶ εἰς τὴν Ἐφορείαν Προϊστορικὼν καὶ Κλασσικὼν Ἀρχαιοτήτων Ἀττικῆς, καὶ ὑπὸ τὴν ἰδιότητά μου αὐτὴν κεκτημένη τοῦ ἀντιστοίχου πτυχίου τοῦ Ἐθνικοῦ καὶ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, ἀναφέρω καὶ μηνύω τὰ κάτωθι:
Ὃ πρῶτος ἀναφερόμενος διετέλεσε Προϊστάμενος τῆς ΕΥΔΕΚ ἐπὶ σειρὰν ἐτῶν…. καὶ ἐνήργησεν ὅλας τάς ἀπαιτουμένας ἐνεργείας συμμετέχων εἷς αὐτὰς ἀπ’ ἀρχῆς διὰ τὴν «κατασκευὴν τεμένους μὲ μετασκευὴ ὑφισταμένου κτιρίου στὴν περιοχὴ Βοτανικοῦ» ΚΕ500, ἤτοι ἀπὸ τὴν ἔναρξιν τῆς διαδικασίας δημοπρατήσεως, τοῦ ἔργου τοῦ θέματος αὐτοῦ κατὰ τάς διατάξεις τοῦ Ν. 3669/2008, μὲ ἐπαναληπτικὲς δημοπρατήσεις, μὲ ἐγκρίσεις τῶν τευχῶν Διακηρύξεως διὰ τὴν δημοπράτησιν τοῦ Ἔργου, μὲ τὴν ἀνάθεσιν τῆς συμβάσεως τοῦ ἔργου, μὲ τὴν σύνταξιν τῶν τοπογραφικῶν διαγραμμάτων συμφώνως μὲ τὸν Ν. 4030/2011, τροποποιήσεως τοῦ κοκκίνου περιγράμματος καὶ μέχρι τέλους τοῦ ἔτους 2015 προφανῶς, ὅτε ἀναλαβὼν καθήκοντα καὶ διαδεχθεὶς τὸν πρῶτον τῶν ἀναφερομένων – μηνυομένων, ὁ  δεύτερος τῶν ἀναφερομένων Παναγιώτης Χριστοδουλόπουλος ὣς ἓν ἐνεργείᾳ Προϊστάμενος τῆς Διευθύνσεως Κτιριακὼν Ὑποδομῶν προέβη εἲς τὴν ὑπογραφὴν τοῦ ἀπὸ 10/10/2016 ἰδιωτικοῦ συμφωνητικοῦ – συμβάσεως μὲ τὴν Κοινοπραξίαν «J&Ρ ΑΒΑΞ ΑΕ – ΤΕΡΝΑ ΑΕ – ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ΙΝΤΚΑΚΑΤ», ἀναθέσας εἷς αὐτὴν τὴν κατασκευὴν τοῦ ἀνωτέρω ἔργου (σχετ. 1) παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἒν γνώσει τοῦ ἐκκρεμοῦν αἰτήσεις ἀκυρώσεως εἲς τὸ ΣτΕ, εἷς τάς ὁποίας περιλαμβάνεται ὡς διάδικος, καὶ κατὰ παράβασιν τῆς ἰσχυούσης ἐγκυκλίου ὓπ’ ἄρ. Ε.18/137.2006 τῆς Γ.Γ.Δ.Ε. (σχετ. 2).
Α. ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ
Τὸ ἐπίδικον ἀκίνητον ἔχει τὸ κάτωθι ἱστορικόν:
Ἢ περιοχὴ τοῦ Ἐλαιῶνος ἔχει ἐνταχθῆ στὸ σχέδιον ἀπὸ τὸ ἔτος 1924 καὶ μετὰ τὸ ἔτος 1978 ἔχουν καθορισθῆ οἱ χρήσεις γῆς οἱ ὁποῖες εἶναι κοινόχρηστοι χῶροι πρασίνου διὰ τοὺς Ἕλληνας πολίτας γενικὼς ὅλης τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν καὶ ὅλης τῆς Ἀττικῆς καὶ δὲν ἐπιτρέπεται ἢ ἀνέγερσις νέου κτίσματος. Κάθε νέον κτίσμα εἶναι παράνομον συμφώνως πρὸς τὸ ΠΔ τοῦ 1995.
Μετὰ τὸ ΠΔ τοῦ 1995 ἔχει ἀναπτυχθῆ ὃ πολεοδομικὸς σχεδιασμὸς τοῦ Ὀργανισμοῦ Ἀθηνῶν καὶ εἰς τὴν περιοχὴν τοῦ Ἐλαιῶνος ἐντάσσονται 4 δῆμοι, Ἀθηναίων, Ἁγίου Ἰωάννου Ῥέντη, Ταύρου καὶ Αἰγάλεω. Δηλαδὴ ὑπάρχει ἔνα συνολικὸν Διαδημοτικὸν σχέδιον ἀναπτύξεως τῆς περιοχῆς εἰς τὸ ὁποῖον περιλαμβάνεται τὸ ἱστορικὸν τρίγωνον ἈκρόποΛις – Θησεῖον – Κεραμεικὸς καὶ ἀφορᾶ σὲ ὅλην τὴν Ἀττικὴ συνολικῶς. Εἳς αὐτὸν τὸν πολεοδομικὸν σχεδιασμὸν ἐντάσσεται τὸ μοναδικὸν ἐναπομεῖναν τμῆμα πρασίνου εἲς τὴν περιοχήν. Εἳς τὴν ἰδίαν περιοχὴν εὑρίσκεται ἀπὸ τοῦ ἔτους 1930 περίπου τὸ Ναυτικὸν Ὀχυρόν, ὑπαγόμενον εἲς τὸ ΓΕΝ καὶ διεπόμενον ἀπὸ διατάξεις δημοσίου δικαίου λόγῳ τῆς ἐξαιρετικῆς ἐθνικῆς τοῦ σημασίας.
Εἳς τὸν χῶρον αὐτὸν τὸν μοναδικὸν ἀπὸ ἱστορικῆς, ἐθνικῆς καὶ κοινωφελοῦς ἀπόψεως, εἷς τὸν χῶρον τοῦ μοναδικοῦ πρασίνου τῆς περιοχῆς, ἐπιδιώκεται ἢ κατασκευὴ τοῦ ἐπιδίκου «τεμένους Ἰοῦ Ἴσλᾶμ» παρανόμως καὶ παρὰ τὴν ἀπαγόρευσιν τῆς ἀλλαγῆς χρήσεως ἀπὸ τὸ ΝΣΚ (σχετ. 3).
Κεῖται εἲς τὸν Βοτανικόν, ἐπὶ τῆς περιφήμου Ἱερᾶς Ὁδοῦ, ἒφ’ ἧς φέρει τὸν ἀριθμὸν 114. Ἀπέναντι ἀκριβῶς ὑπάρχουν ἀρχαιότητες τῆς Ἀρχαίας Ἱερᾶς Ὁδοῦ, εἷς τὸν ἀριθμὸν 91 τῆς Ἱερᾶς Ὁδοῦ εὑρίσκετο ἢ «ἐλαία τοῦ Πλάτωνος», ὁ Κεραμεικός, τὸ ἀρχαῖον μας νεκροταφεῖο, τὸ Δημόσιον Σῆμα, παράπλευρα κεῖται ὁ Βυζαντινὸς Ναὸς τοῦ Ἁγίου Σάββα καὶ εἲς τὸν σταθμὸν τοῦ ΜΕΤΡΟ ΕΛΑΙΩΝΑΣ ἀνευρέθη τμῆμα τῆς ἀρχαίας γεφύρας τοῦ Κηφισσοῦ.
Εἶναι γνωστὸν ὅτι καθ’ ὅλην τὴν διαδρομὴν τῆς ἀρχαίας Ἱερᾶς Ὁδοῦ, ἀπὸ τὴν Ἱερὰν Πύλην μέχρι τὴν Ἐλευσῖνα, ὑπῆρχαν ταφικὰ συγκροτήματα τῶν ὁποίων οἰ ἰδιοκτῆτες εἶναι γνωστοὶ ἀπὸ φιλολογικὲς πηγές. Ὁ Παυσανίας (I 36, 3), ἀκολουθώντας γιὰ τὴν Ἐλευσῖνα «τὴν λεγομένη ἀπὸ τοὺς Ἀθηναίους Ἱερὰ Ὁδό», περιγράφει στὰ κράσπεδα τῆς ὁδοῦ ἱερὰ καὶ τάφους γνωστῶν καί, γιὰ τὴν ἱστορία τῶν Ἀθηνῶν, σημαντικῶν προσώπων, π.χ. τὸ μνημεῖο τοῦ Ἀνθεμοκρίτου, ἑνὸς κήρυκος ποὺ ἐδολοφονήθη λίγο πρὶν ἀπὸ τὸν Πελοποννησιακὸ πόλεμο κι ἐτάφη μὲ δαπάνες τῆς πόλεως.
Αὐτὸς ὃ χῶρος, ποὺ κατὰ τὴν ἀρχαιότητα ἦταν πασίγνωστος καὶ φημισμένος καὶ ἄῤῥηκτα συνδεδεμένος μὲ τὸν Κεραμεικό, ἀπέκτησε, κυρίως στὴν Ἀθῆνα τοῦ Περικλέους, μεγάλη σημασία. Μίαυπωσιακὴ περιγραφὴ τῶν τελετῶν τῆς προθέσεως, τῆς ἐκφορᾶς καὶ τῆς ταφῆς τῶν νεκρῶν τοῦ Πελοποννησιακοῦ πολέμου δίδει ὁ Θουκυδίδης. Ἢ τέλεσις ἀγώνων πρὸς τιμὴν τῶν νεκρῶν συνάγεται, μεταξὺ ἄλλων, καὶ ἀπὸ μία παρατήρηση τοῦ Ἀριστοφάνους (Βάτραχοι 129 κ.ἔ.): Μιλᾶ γιὰ λαμπαδηδρομίες, τῶν ὁποίων τὴν ἐκκίνηση μποροῦσε νὰ παρακολουθήσῃ κάποιος καλλίτερα ἀπὸ ψηλά., ἀπὸ  τὸν πύργο τῆς πύλης στὸν Κεραμεικό. Οἱ γραπτὲς πηγὲς δὲν μιλοῦν, ὅμως, μόνον γιὰ τοὺς Ἀθηναίους νεκροὺς τῶν πολέμων, ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς τάφους ἄλλων ἀνδρῶν, ποὺ εἶναι γνωστοὶ ἀπὸ τὴν ἱστορία τῶν Ἀθηνῶν, τῆς κλασσικῆς ἐποχῆς.
Ὃ Ξενοφῶν (Ἑλληνικὰ II 4, 33) ἀναφέρει «πρὸ τῶν πυλῶν στὸν Κεραμεικό», τὸ μνῆμα τῶν Λακεδαιμονίων ποὺ σκοτώθηκαν στὸν Πειραιᾶ τὸ 403 π.Χ. Ὃ Παυσανίας εἶδε τοὺς τάφους τοῦ Περικλέους, τοῦ Κλεισθένους καὶ τοῦ Θρασυβούλου (I 29, 3). «Τὸ ὡραιότερον προάστιο τῶν Ἀθηνῶν» ἦταν γιὰ τὸν Θουκυδίδη ὁ Κεραμεικὸς (II34, 5), ἕνας χαρακτηρισμὸς πού, ἀσφαλῶς, βάζει σὲ ἴση μοῖρα τὴν ὀμορφιὰ καὶ τὴν σημασία καί, συνεπῶς, θὰ ἀναφέρεται, κυρίως, στοὺς δημοσίους τάφους κατὰ μῆκος τοῦ Δρόμου (Ἐκδόσεις ΚΡΗΝΗ, «Ο ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ-ΜΝΗΜΕΙΑ- ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ, ΠΚ5ΠΙΑ ΚΝΙΟΟΕ).
Ἐπὶ τῆς Ἱερᾶς Ὀδοῦ, ὀνομαζομένης μὲ τὸ ἴδιον ὄνομα ἀπὸ πλέον τῶν 3.000 ἐτῶν, ἐγίνετο ἡ μεγαλειωδεστέρα πομπὴ καὶ τὰ περίφημα δρώμενα τῆς ἀρχαίας Ἑλλάδος μὲ κατεύθυνσιν τὴν Ἐλευσῖνα κατὰ τὰ μεγάλα Ἐλευσίνια. Διήρχετο δὲ ἢ πομπὴ ἑκατέρωθεν τῆς Ἱερᾶς Ὀδοΰ ἀπὸ τὸν Δῆμον Κεραμεικοῦ, τὸν Δῆμον Λακιαδῶν, δηλαδὴ τὸν σημερινὸν Βοτανικόν, ὅπου οἱ νεώτεροι Ἕλληνες θέλουν νὰ προσφέρουν δωρεὰν εἲς τοὺς νέους ἐποίκους τῶν Ἀθηνῶν, τοὺς μουσουλμάνους. Ἐκεῖ εὐρίσκοντο καὶ τὰ κτήματα τοῦ Κίμωνος. Δίπλα εἲς τὸν Βοτανικόν, κοντὰ εἰς τὴν Γεωπονικὴν Σχολή, ὑπάρχει τὸ τέμενος τῆς Δήμητρας καὶ τῆς Κόρης.
Κοντὰ εἲς τὸ Βυζαντινὸν Ἐκκλησάκι τοῦ Ἁγίου Σάββα, ὅπως προανέφερα, ὀλίγα μέτρα ἀπὸ τὸ ἐπίδοξον μελλοντικὸν τέμενος τοῦ Ἰσλᾶμ εὑρίσκετο ὁ Ναὸς τοῦ Μειλιχίου Διός.
Πάντα ταῦτα καὶ ἐντελῶς ἐπιγραμματικά, διότι θὰ μποροῦσα νὰ ἐξιστορῶ ἐπὶ ὦρες τὴν σημασία, τὴν ἀρχαιολογικήν, τοπικήν, πολιτιστικὴν τῆς ἐπιδίκου περιοχῆς, οἱ ἀναφερόμενοι προέβησαν εἲς τὴν ἀνάθεσιν τοῦ ἔργου εἲς τὴν προῤῥηθείσαν Κοινοπραξίαν. Διὰ τῶν πράξεων των ὅμως αὐτῶν ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΝ, ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ, ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ καὶ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΕΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, τὴν ἀνέκαθεν ὑφισταμένην συνεχῶς καὶ ἀδιαλείπτως μέχρι σήμερον πολιτιστικὴν συνοχὴν τῶν Ἑλλήνων, παραβιάζοντες τὸν Ν. 3028/2002 περὶ προστασίας τῶν ἀρχαιοτήτων καὶ τῆς ἐν γένει πολιτιστικῆς κληρονομίας ὡς καὶ τὸ Ἄρθρον 24§1, 2 καὶ 6 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος. Ἐπιπλέον, μὲ τὸν ἀπατηλὸν τρόπον τῆς ἀποσιωπήσεως καὶ συγκαλύψεως τῶν ἀρχαίων μνημείων, ποὺ μετὰ βεβαιότητος ὑπάρχουν εἰς τὸν χῶρον, καὶ ἡ ἤδη ἐγκατεστημένη Κοινοπραξία, ἢ ὁποία καὶ ἦρξεν τὰς ἐργασίας εἷς τὸν χῶρον παρανόμως καὶ καταχρηστικῶς, δὲν ἐπροστάτευσεν διὰ τῆς προσκλήσεως τῆς Ἀρχαιολογικῆς Ἑταιρείας, ὥστε τὰ ὅσα ἀνευρεθοῦν νὰ προστατευθοῦν καταλλήλως (προσκομίζω καὶ ἐπικαλοῦμαι φωτογραφίες ποὺ ἐπιδεικνύουν παράνομες ἐργασίες εἰς τὸν ἐπίδικον χῶρον).
Β. ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Μὲ τὴν ἀπὸ 19 Σεπτεμβρίου 2013 ὓπ’ ἀριθμὸν ΕΥΔΕΚ/οἰκ707/ΚΕ500 ἀπόφασιν (σχετ. 4), ποὺ ὑπογράφει ὁ πρῶτος τῶν ἀναφερομένων προϊστάμενος τῆς ΕΥΔΕΚ Δ. Γιαννακόπουλος, ἐνεκρίθη τὸ τεῦχος Διακηρύξεως γιὰ τὴν δημοπράτησιν τοῦ ἔργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ».
Ἐπισημαίνεται ὅτι ὁ χρησιμοποιηθεὶς ὅρος «Μετασκευή» δὲν ὑφίσταται εἰς τὴν πολεοδομικὴν ὀρολογίαν καὶ νομοθεσίίαν ἀλλὰ ἐχρησιμοποιήθη πρὸς παραπλάνησιν καὶ μόνον παντὸς ἐνδιαφερονμέου νομοταγοῦς πολίτου καὶ δὴ τῶν κατοίκων τῆς περιοχῆς οἱ ὁποῖοι ἀντιτίθενται στὴν Κατασκευὴ Ἰσλαμικοῦ Τεμένους στὴν περιοχή τους καὶ εἶναι χαρακτηριστικὸν δεῖγμα τῶν μεθόδων ποὺ χρησιμοποιοῦν οἱ ἐνδιαφερόμενοι γιὰ τὴν κατασκευὴ τοῦ Τεμένους.
Μὲ τὶς ὓπ’ ἀριθμὸν Δ17α/02/101/ΦΝ437/18.10.1974 καὶ Δ17α/03/101/ΦΝ437/18.10.2004 ἀποφάσεις Ὑπουργοῦ ΠΕΧΩΔΕ ποὺ ἀναφέρονται στὴν ὡς ἄνω ἀπόφασιν (2α σελίδα, σειρὰ 11 ἔπ.) ἐκαθορίσθη τὸ ὄριο ποσοστοῦ ἐκπτώσεως ἄνω τοῦ ὁποίου εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἢ προσκόμισις προσθέτων ἐγγυήσεων, σύμφωνα μὲ τὴν ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργοῦ ΠΕΧΩΔΕ μὲ τὴν ὁποίαν ἐνεκρίθησαν τὰ πρότυπα τεύχη διακηρύξεων δημοσίων ἔργων.
Σύμφωνα μὲ τὴν α.π. 408/31.5.2013 ἀπόφαση τοῦ Ἀναπληρωτοῦ Ὑπουργοῦ ΑΝ.ΑΝ.Τ.ΜΕ.ΔΙ. ἐνεκρίθησαν
α) ἡ διάθεσις πιστώσεως 946.000€ (μὲ ΦΠΑ),
β) ἡ δημοπράτησις τοῦ ἔργου καὶ μὲ κατὰ παρέκκλισιν συμμετοχὴ στὴν διαδικασία ἐπιλογῆς Ἀναδόχου μὲ πτυχίο τετάρτης τάξεως καὶ ἄνω καὶ τέλος ἢ συμπλήρωσις τοῦ προτύπου τεύχους διακηρύξεως καὶ τοῦ ἐντύπου οἰκονομικῆς προσφορᾶς καθὼς καὶ ἡ σύνταξις τῶν λοιπῶν τευχῶν δημοπρατήσεως νὰ γίνουν ἀπὸ τὴν ΕΤΔΕΚ καὶ ἐξουσιοδοτήθηκε ὁ Προϊστάμενος τῆς ΕΤΔΕΚ γιὰ τὴν ἔγκρισιν τῶν τευχῶν δημοπρατήσεως τοῦ ἔργου τοῦ θέματος ποὺ τότε 31/5/2015 ἧτο ὁ πρῶτος τῶν ἀναφερομένων. Μὲ τὴν α.π. οἰκ 463/ΚΕ500/31.5.2013/ΕΤΔΕΚ ἀπόφαση ἐνεκρίθησαν τὰ τεύχη δημοπρατήσεως τοῦ ἔργου Κατασκευῆς Τεμένους μὲ Μετασκευὴ Ὑφισταμένου Κτιρίου στὴν περιοχὴ Βοτανικοῦ ΚΕ 500, ἐν σχέσει μὲ τὶς ΕΤΔΕΚ695/16.9.2013 (σχετ. 5) καὶ 707/19.9.2013 (σχετ. 4).

Σύμφωνα μὲ τὴν ὡς ἄνω ἀπόφαση ἐνεκρίθη τὸ τεῦχος διακηρύξεως τοῦ ἔργου Κατασκευῆς Τεμένους μὲ Μετασκευὴ Ὑφισταμένου κτιρίου στὴν περιοχὴ Βοτανικοῦ καὶ κατὰ παρέκκλισιν συμμετοχὴ στὴν διαδικασία ἐπιλογῆς Ἀναδόχου μὲ πτυχίο ἑβδόμης τάξεως.
Ἀπ’ ὅλα τὰ ἀνωτέρω ἐπισημαίνουμε τὰ ἑξῆς:

1. Γίνεται ἀναφορὰ σὲ κατασκευὴ τεμένους μὲ Μετασκευὴ Ὑφισταμένου Κτιρίου. Ἢ μετασκευὴ δὲν περιλαμβάνει οὔτε κατεδάφιση, οὔτε ἀνέγερση, οὔτε ἐκσκαφὲς καὶ μάλιστα μετασκευὴ ἑνὸς μόνον Ὑφισταμένου Κτιρίου καὶ ὄχι 27 κτιρίων.
2. Ἐπίσης γίνεται ἀναφορὰ ὅτι θὰ ἐπακολουθήση ἡ διαδικασία τῆς δημοπρατήσεως μὲ ἐπιλογὴ Ἀναδόχου δηλ. ὅτι θὰ ἐμφανισθοῦν καὶ θὰ συμμετάσχουν πλείονες τοῦ ἑνὸς ἀναδόχου καὶ ἀπὸ αὐτοὺς θὰ γίνη ἐπιλογή. Ἂν ἐμφανισθῇ ἔνας καὶ μόνον πλειοδότης ἡ δημοπράτησις ματαιοῦται καὶ ἐπαναλαμβάνεται μέχρις ὅτου ἐμφανισθοῦν πλείονες τοῦ ἑνὸς καὶ γίνῃ ἐπιλογὴ τῆς συμφερωτέρας προσφορᾶς. Ἢ ἐμφάνισις ἐνὸς Ἀναδόχου καὶ ἡ ἀνάθεσις τῆς ἐκτελέσεως τοῦ ἔργου εἰς αὐτὸν τὸν μοναδικὸν ἐμφανισθέντα εἶναι παράνομος καὶ ὑποκαθιστᾶ ἢ ἀντικαθιστᾶ παρανόμως τὴν διαδικασίαν τῆς δημοπρατήσεως μὲ τὴν διαδικασίαν τῆς ἂπ’ εὐθείας ἀναθέσεως ἐκτελέσεως τοῦ ἔργου χωρὶς διαγωνισμό. Κατὰ συνέπειαν, τὸ Ἑλληνικὸν Δημόσιον διὰ τῆς τοιουτοτρόπως ἀναθέσεως τοῦ Ἔργου ἐζημειώθη κατὰ τὸ ποσὸν τῆς διαφορᾶς ποὺ θὰ προέκυπτε ἀπὸ τὴν μειοδοσίαν ἄλλου ὑποψηφίου Ἀναδόχου.
Ἓν προκειμένῳ, κατὰ τὴν δημοπράτησιν τοῦ ἔργου τὴν 9/7/2013 οὐδεὶς ἐνεφανίσθη καὶ οὐδεμία οἰκονομικὴ προσφορὰ κατετέθη. Τὸ ἴδιο ἔγινε καὶ στις ἐπαναληπτικὲς δημοπρατήήσεις ποὺ διενεργήθηκαν τὴν 18/7/2013 καὶ τὴν 26/7/2013 καὶ ἔτσι ἐμεθοδεύθη ἡ δημοπράτησις τοῦ ἔργου μὲ κατὰ παρέκκλιση συμμετοχὴ στὴν διαδικασία  ἐπιλογῆς Ἀναδόχου μὲ πτυχίο ἑβδόμης τάξεως καὶ ἐξουσιοδοτήθη (σελὶς 3, σειρὰ 14 τοῦ ὑπ’ ἄρ. 1 σχετ.) ὁ προϊστάμενος τῆς ΕΤΔΕΚ γιὰ τὴν ἔγκρισιν τοῦ τεύχους Διακηρύξεως τοῦ ἔργου τοῦ θέματος, τὴν δημοσίευσιν τῆς περιλήψεως τῆς Διακηρύξεως, τὴν διεξαγωγὴ τοῦ Διαγωνισμοῦ καὶ τὴν ὑπογραφὴ τῆς σχετικῆς συμβάσεως.
Καὶ ὅλα αὐτὰ παρ’ ὄλες τὶς χρησιμοποιήσεις ἀνυπάρκτων λέξεων στὴν πολεοδομία καὶ τὶς μεθοδεύσεις γιὰ τὴν κατασκευὴ τοῦ Τεμένους στὴν περιοχὴ γιὰ τὴν ὁποία ἢ ΕΤΠΕ (Γενικὴ Διεύθυνσις Περιβάλλοντος) ΤΠΕΚΑ ἀπεφάνθη ὅτι δὲν ἀπαιτεῖται περιβαλλοντικὴ ἀδειοδότησις (παρ. 8, σελὶς 2 τῆς ὡς ἄνω ἀποφάσεως) ἂν κατὰ τὴν τελικὴν δημοπράτησιν ἐνεφανίζοντο πλείονες τοῦ ἑνὸς ἀνάδοχοι, καὶ κατέθεταν ἀντίστοιχες οἰκονομικὲς προσφορὲς μεταξὺ τῶν ὁποίων οἰ ἀρμόδιοι καὶ ὑπεύθυνοι, ποὺ διενήργησαν τὴν δημοπράτησιν θὰ ἐπέλεγαν τὴν συμφερωτέραν προσφορὰν διὰ τὸ Ἑλληνικὸν Δημόσιον.
Ἐν προκειμένῳ, ὅμως, ἐνεφανίσθη ἕνας μόνον Ἀνάδοχος μὲ τὴν μορφὴν Κοινοπραξίας τεσσάρων ἑταιρειῶν (J&Ρ-ΑΒΑΞ – ΤΕΡΝΑ ΑΕ – ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ΙΝΤΚΑΚΑΤ) κατέθεσε μία μόνον προσφορὰ καὶ ἐπελέγη χωρὶς νὰ ὑπάρχῃ ὡς θὰ ἔδη τουλάχιστον ἄλλη μία προσφορά.  Διὰ τὴν παράνομη αὐτὴν διενέργεια τῆς διαδικασίας τῆς δημοπρατήσεως κατὰ τὴν 27/1/2014 καὶ τὴν ἀνάθεση τῆς ἐκτελέσεως τοῦ ἔργου εἰς τὴν ἐμφανισθείσαν μοναδικὴν ἀνάδοχον κοινοπραξίαν τῶν ὡς ἄνω ἑταιρειῶν χωρὶς νὰ γίνῃ ἐπιλογὴ κατὰ καταστρατήγησιν κάθε ἐννοίας δικαίου καὶ νομιμότητος ἀναφέρω καὶ μηνύω τὸν Δημήτριο Γιαννακόπουλον εἰς ὂν εἶχον ἀνατεθῆ ὅλα τὰ ἀνωτέρω ὡς ἐκ τῆς θέσεώς του ὡς Προϊσταμένου τῆς ΕΤΔΕΚ καὶ ζητῶ τὴν κατὰ νόμον τιμωρίαν του.
Ὁ δεύτερος τῶν ἀναφερομένων, νέος Προϊστάμενος τῆς ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ὑπέγραψεν τὸ ἀπὸ 10/10/2016 ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟΝ ὡς νόμιμος ἐκπρόσωπος τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου μετὰ τοῦ νομίμου ἐκπροσώπου τῆς ὡς ἄνω Κοινοπραξίας «J&Ρ-ΑΒΑΞ ΑΕ – ΤΕΡΝΑ ΑΕ – ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ΙΝΤΚΑΚΑΤ» μὲ τὴν ὁποίαν ΑΝΑΘΕΤΕΙ στὴν ἀνωτέρω Κ/Ξ τὴν κατασκευὴ τοῦ ἔργου Κατασκευὴ Τεμένους μὲ Μετασκευὴ Ὑφισταμένου Κτιρίου στὴν περιοχὴ Βοτανικοῦ, καίτοι γνωρίζει ὅτι ἡ διεξαχθεῖσα δημοπράτησις ἦταν ὅλως διόλου παράνομος, ἀντικανονικὴ καὶ παρὰ τὰ εἰς ὅλα τὰ πολιτισμένα κράτη κρατοῦντα, καθ’ ὅσον ἐνεφανίσθη ἔνας μόνον ὑποψήφιος Ἀνάδοχος ὡς προελέχθη, ἀφοῦ ἂν εἶχε ἐμφανισθῇ καὶ ἕτερος ὑποψήφιος ἡ προσφορὰ θὰ ἧτο συμφερωτέρα διὰ τὸ Ἑλληνικὸν Δημόσιον. Ἐπιπλέον, ὣς προανεφέρθη, προέβη εἰς τὴν σύναψιν Συμφωνητικοῦ καὶ τὴν ἐγκατάστασιν τῆς Κ/Ξ εἰς τὸν ἐπίδικον χῶρον, παρὰ τὴν ἐκκρεμοδικείαν εἰς τὰ Διοικητικὰ Δικαστήρια.
Τὸ δὲ μέγιστον, κατὰ τὸν προϋπολογισμὸν τοῦ Ἔργου, ὅπως αὐτὸς προκύπτει ἀπὸ τὴν ὓπ’ ἀριθμὸν ΕΤΔΕΚ/οἰκ/819/25.11.2011 Ἀπόφασιν (σχετ. 6), τὸ ἔργο θὰ κοστίση 846.000€ καὶ θὰ ἔχη ἔκτασιν 1.130τμ. Εἰς τὸ Συμφωνητικὸν ποὺ ὑπεγράφη μεταξὺ τοῦ δευτέρου τῶν ἀναφερομένων-μηνυομένων καὶ τῆς Κοινοπραξίας τὴν 10/10/2016, ἦτοι ἐνῶ ἔχει ἤδη τεθεῖ σὲ ἰσχὺ ὃ ὑπ’ ἀριθμὸν 4414/2016 Νόμος, ὁ ὁποῖος περιορίζει τὴν ἔκτασιν εἰς 850 τμ, τὸ κόστος τοῦ ἔργου αὐξάνεται εἰς 886.963,17€.
Συνεπὼς μηνύω τὸν Παναγιώτη Χριστοδουλόπουλο διὰ παράβασιν καθήκοντος κατὰ τὰ ἀνωτέρω.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ μετ’ ἐπιφυλάξεως τῶν νομίμων δικαιωμάτων μου,
ΑΝΑΦΕΡΩ καὶ ΜΗΝΥΩ
Τὸν Δημήτριον Γιαννακόπουλον, τὸν Παναγιώτην Χριστοδουλόπουλον καὶ πάντα ὑπεύθυνον διὰ τὰ ἀνωτέρω περιγραφόμενα ἀδικήματα καὶ δι’ ὅσα προκύουν ἀπὸ τὴν Εἰσαγγελικὴν ἔρευνα.
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
Τὴν ὓφ’ Ὑφῶν ἐξέτασιν τῶν ἐκτεθέντων νομικῶν ζητημάτων περὶ νομιμότητος τῶν ἐνεργειῶν τῶν ἀναφερομένων Ὡς ἐκπροσώπων τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου, κατ’ ἐφαρμογὴν τοῦ ἄρθρου 60§1 ΚΠΔ.
Μάρτυρες προτείνω:
1. Αἰκατερίνη Παντελίδου
2. Λάμπρο Σταθόπουλον
Διορίζω πληρεξούσιο καὶ ἀντίκλητο Δικηγόρο τὸν Γεώργιον Χορτᾶτο.
Rib and Sea
Τέλος Απριλίου έτοιμο το τζαμί στον Βοτανικό
Επί δεκαετίες, η κατασκευή μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα ήταν ένα θέμα ταμπού, που δύσκολα έμπαινε στην δημόσια συζήτηση  και  ακόμα  πιο  δύσκολα προχωρούσε.  Σήμερα, χωρίς τυμπανοκρουσίες, η κατασκευή του  έχει  πλέον  ξεκινήσει και αναμένεται να ολοκληρωθεί  στο τέλος Απριλίου. Ο σχεδιασμός του τεμένους έχει  μικρές διαφοροποιήσεις,  τις  οποίες  ζήτησε η πολιτεία.
Η σύμβαση με την κοινοπραξία των τεσσάρων μεγαλυτέρων κατασκευαστικών της χώρας (J&P ΑΒΑΞ, ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, INTRAKAT) υπεγράφη στις 10 Οκτωβρίου 2016. Χρειάσθηκε όμως πρώτα… η επέμβαση της αστυνομίας, καθώς ο χώρος τελούσε υπό κατάληψη από ακροδεξιά στοιχεία. Η έκταση παραδόθηκε από το υπουργείο Υποδομών στους εργολάβους στις 4 Νοεμβρίου και σύντομα ξεκίνησαν οι εργασίες από την INTRAKAT.
Το έργο κατασκευάζεται σε έκταση 17 στρεμμάτων, που παραχωρήθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό. Ο σχεδιασμός του τεμένους τροποποιήθηκε ελαφρά πέρυσι: για παράδειγμα, το οικόπεδο αποφασίσθηκε να χωρισθεί, με την χάραξη ενός δρόμου, από το υπόλοιπο οικοδομικό τετράγωνο, στο οποίο το Πολεμικό Ναυτικό εξακολουθεί να διατηρεί κάποιες λειτουργίες του. Το κτίριο του τεμένους να μη γίνει μέσω της μετατροπής υφισταμένης αποθήκης, αλλά με μια νέα μεταλλική κατασκευή. Και τα οκτώ εγκαταλελειμμένα κτίρια του οικοπέδου να κατεδαφισθούν.
Οι εργασίες ξεκίνησαν τον Νοέμβριο και βρίσκονται πλέον σε πλήρη εξέλιξη. Ήδη κατεδαφίσθηκαν τα δύο από τα οκτώ κτίρια, στην θέση των οποίων θα ανεγερθεί το τέμενος, ενώ θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα. Στον χώρο που θα προκύψει θα δημιουργηθεί υπαίθριος χώρος πρασίνου, παιδική χαρά και χώρος σταθμεύσεως. Όσο για το κτίριο, τις προηγούμενες ημέρες ολοκληρώθηκε η σκυροδέτηση της θεμελιώσεώς του και έως το τέλος Φεβρουαρίου αναμένεται να κατασκευασθούν ο κύριος και ο δευτερεύων μεταλλικός σκελετός του.
Το τέμενος θα έχει έκταση 1.000 τ.μ. και θα περιλαμβάνει δύο λατρευτικούς χώρους. Έναν για τους άνδρες, χωρητικότητας 300 ατόμων και έναν για τις γυναίκες, χωρητικότητας 50 ατόμων. Το κτίριο θα φιλοξενεί τους απαραίτητους βοηθητικούς χώρους (αποδυτήρια, τουαλέτες), τα γραφεία του ιμάμη και του μουεζίνη και θα διαθέτει κρήνη, όπως επιβάλλει η μουσουλμανική παράδοση. Να σημειωθεί ότι το τζαμί δεν θα έχει μιναρέ. Δίπλα στο τέμενος θα ανεγερθεί βοηθητικό κτίσμα για τις μονάδες θερμάνσεως, υδρεύσεως και πυροσβέσεως. Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με 887.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Η ολοκλήρωση του πρώτου τεμένους στην σύγχρονη Αθήνα δίνει τέλος σε μια υπερδεκαετή περιπέτεια. Η πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια χωροθετήσεως έγινε το 2000 (ν.2833) και αφορούσε στην ίδρυση ισλαμικού πολιτιστικού κέντρου σε έκταση 33,4 στρ. στην περιοχή Χούσμουζα Παιανίας με έξοδα της Σαουδικής Αραβίας. Η υπόθεση δεν προχώρησε για λάθος λόγους (εξαιτίας των αντιδράσεων των τοπικών αρχόντων και της Εκκλησίας), ήταν όμως τελικά μια σωστή απόφαση, καθώς είναι καθήκον της ελληνικής πολιτείας (και ασφαλέστερη επιλογή) να κατασκευάσει ιδίοις πόροις το τέμενος.
Η χωροθέτηση τεμένους στον Ελαιώνα εγκρίθηκε το 2006 (ν.3512) με νέους όρους: αποφασίσθηκε να κατασκευασθεί αποκλειστικά με εθνικούς πόρους και να τελεί υπό τον έλεγχο του ελληνικού κράτους (ο ιμάμης θα ορίζεται από την ελληνική πολιτεία, η οποία θα έχει και την πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο του τεμένους). Οι αντιδράσεις συνεχίσθηκαν, αλλά το ΣτΕ απέρριψε όλες τις προσφυγές που ασκήθηκαν. Ο διαγωνισμός κηρύχθηκε 4 φορές άγονος και τελικά κατακυρώθηκε την 5η φορά ύστερα από παρέμβαση της πολιτείας και τον «συνασπισμό» των μεγάλων τεχνικών εταιρειών σε κοινό σχήμα. Μέχρι όμως να υπογραφεί η σύμβαση, χρειάσθηκαν ακόμα δύο νομοθετικές ρυθμίσεις, το 2015 και το 2016, για να κλείσουν επιμέρους ζητήματα. Πάντως, τα τελευταία χρόνια έχουν αδειοδοτηθεί τρία τζαμιά στην Αττική και ένα στην Θήβα.
καθημερινὴ
Ἡ ἐπὶ πλέον ἀνακρίβεια τοῦ συντάκτου τῆς «καθημερινῆς» ἀφορᾶ στὸ ἐὰν ἔχουν, ἤ ὄχι, ἐκδικασθεῖ οἱ προσφυγὲς στὸ ΣτΕ.
Νεώτερα συντόμως.

Ὅλη ἡ μήνυσις:




filonoi.gr
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...