Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Σοβαρή καταγγελία, για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ


Τυγχάνει να γνωρίζω και προσωπικά το ζεύγος Προκόπη.
Από παλιά αναγνώστες και φίλοι των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, από τους σπάνιους έντιμους και γνήσιους ΕΛΛΗΝΕΣ.

Η περιπέτειά τους με την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, και η καταγγελία τους, είναι πολύ σοβαρή.

Και επειδή η ... Εθνική Τράπεζα... δεν γράφει πλέον... ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ... ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ...


Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ. Αλήθεια, ποιού έθνους είναι... η "Εθνική" Τράπεζα;;;
ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΤΟ... ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;;;;





Θέλω να κάνω μία καταγγελία για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ.


Είμαι συνταξιούχος και έχω μαζί με τη σύζυγό μου Σπυριδούλα Προκόπη κοινό λογαριασμό στη παραπάνω τράπεζα.

Στις 23 Φεβρουαρίου 2017, ημέρα Πέμπτη το απόγευμα μεταβήκαμε στο ΑΤΜ της ΕΤΕ, στη Πεύκη όπου διαμένουμε, το οποίο ΑΤΜ είναι τοποθετημένο έξω από το κατάστημα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ για να κάνουμε ανάληψη από τη σύνταξή μου και οι δυο μας με τις χρεωστικές κάρτες που έχουμε προμηθευθεί από την ΕΤΕ.

Τοποθέτησα πρώτα εγώ τη δική μου κάρτα και ζήτησα 500 ευρώ και τα οποία μου τα έδωσε αμέσως ώρα 18:36 όπως φαίνεται από την απόδειξη που μου έβγαλε τα μηχάνημα.

Στη συνέχεια τοποθέτησε η γυναίκα μου τη δική της κάρτα στο ΑΤΜ και ζήτησε 300 ευρώ, τα οποία δεν της τα έδωσε, ούτε έβγαλε καμία απόδειξη, αλλά έγραψε στην οθόνη ότι είναι ¨ανεπαρκής προσπάθεια¨ και μετά είδαμε στην οθόνη που μας ρωτούσε αν θέλουμε άλλη συναλλαγή, πατήσαμε το κουμπί με τη λέξη ¨ΟΧΙ¨ πήρε η σύζυγός μου τη κάρτα της και φύγαμε.

Μετά απ΄αυτό επικοινώνησα εγώ τηλεφωνικά το βράδυ της ίδιας ημέρας με τα κεντρικά της ΕΤΕ και η υπάλληλος που εργάζονταν εκείνη την ώρα, μας ενημέρωσε ότι η τράπεζα μας χρέωσε ότι έγινε η ανάληψη του ποσού των 300 ευρώ, μετά από τον ηλεκτρονικό έλεγχο που έκανε.

Στη διαμαρτυρία μου ότι δεν έβγαλε το μηχάνημα ποτέ το ποσό αυτό των 300 ευρώ, μας υπέδειξε να μεταβούμε στο κατάστημα της ΕΤΕ, στη Πεύκη, για να υποβάλουμε γραπτό αίτημα παραπόνων, πράγμα το οποίο κάναμε αμέσως εγώ και η σύζυγός μου την επομένη το πρωί 24 Φεβρουαρίου 2017.

Η υπεύθυνη υπάλληλος του καταστήματος ΕΤΕ Πεύκης, στην οποία παραδώσαμε το γραπτό αίτημα παραπόνων μας είπε ότι θα λάβουμε τηλεφωνική ειδοποίηση από την τράπεζα για το αποτέλεσμα της έρευνας.

Αξίζει να τονίσω όμως αυτό που μας είπε η υπάλληλος ότι το ΑΤΜ αυτό που βρίσκεται έξω από το κατάστημα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ δεν το έχει τοποθετήσει η ΕΤΕ, αλλά κάποια εταιρεία, το οποίο όμως αναγράφει ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΑΔΟΣ.

Τώρα τι σκοπό είχε αυτό που μας είπε, μπορεί να μου έβαλε κάποια υποψία στο μυαλό, αλλά δεν μπορώ να το ανακοινώσω…

Την περασμένη εβδομάδα, δεν θυμάμαι ποια μέρα ακριβώς, επικοινώνησα τηλεφωνικά με υπάλληλο του Τραπεζικού Μεσολαβητή, στον οποίο ανέφερα το θέμα μου και μου έδωσε ένα αριθμό FAX για να στείλω γραπτό αίτημα στον Τομέα διακυβέρνησης θεμάτων πελατίας (Ομήρου 30 – Αθήνα), πράγμα που έστειλα χθες το πρωί 13/03/17.

Σήμερα 14 Μαρτίου 2017 που ο δρόμος με έβγαλε να περνώ έξω από το κατάστημα της ΕΘΝΙΚΗΣ εδώ στη Πεύκη, θεώρησα αναγκαίο να εισέλθω μέσα στο κατάστημα και να ρωτήσω που βρίσκεται η υπόθεση και δυστυχώς η υπάλληλος μου εγνώρισε ότι ήλθε απάντηση από το αρμόδιο τμήμα που ελέγχει τα ΑΤΜ, ότι έγινε κανονικά η ανάληψη των 300 ευρώ.

Λυπάμαι ειλικρινά για το φαινόμενο αυτό που παρουσιάστηκε στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, μία από τις παλαιότερες τράπεζες που εμπιστεύεται ο πολίτης και καταθέτει τις οικονομίες του.

Εγώ είμαι 17 χρόνια συνταξιούχος και 17 χρόνια πελάτης της ΕΘΝΙΚΗΣ, αλλά ύστερα από το συμβάν αυτό διατηρώ πάρα πολλές επιφυλάξεις για το αν θα συνεχίσω να την εμπιστεύομαι.

Παρακαλώ πολύ τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ να δημοσιεύσουν αυτούσιο το παράπονό μου αυτό και προς ενημέρωση όλων όσων έχουν χρήματα στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και κάνουν αναλήψεις από τα ΑΤΜ της τράπεζας


Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία


Κώστας Προκόπης
Πεύκη 





attikanea 
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...