Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Γκότζι Μπέρι: Το Μυστικό των Αρχαίων Ελλήνων για Μακροζωία


Χρησιμοποιούσαν στην διατροφή τους οι αρχαίοι Έλληνες,το Γκότζι Μπέρι για μακροζωία;

Και βέβαια! ! !
Το Γκότζι Μπέρι…
ελληνιστί «Λύκιον», φύτρωνε και στην Ελλάδα.

Τα Γκότζι μπέρι, λέγονται αλλιώς «μούρα της ευτυχίας» και η επιστημονική τους ονομασία είναι, Lycium barbarum.

Αυτό το φρούτο θεωρείται ότι αυξάνει τη διάρκεια ζωής και ότι βελτιώνει την υγεία. Είναι ένα από τα πιο πλούσια τρόφιμα σε φυσικά θρεπτικά συστατικά.
Θρεπτική Αξία:

Το Γκότζι μπέρι είναι πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών κι αμινοξέων.

Περιέχει 18 αμινοξέα, 21 ιχνοστοιχεία και μερικές βιταμίνες και μέταλλα.
Έχει 6 φορές περισσότερα αμινοξέα από την γύρη μελισσών, 500 φορές περισσότερη βιταμίνη C ανά βάρος από τα πορτοκάλια, περισσότερο σίδηρο από το σπανάκι και περισσότερη βήτα καροτίνη από τα καρότα.

Το Γκότζι μπέρι περιέχει μέταλλα όπως: το ασβέστιο, το μαγνήσιο και βιταμίνες Β1, Β2, Β6 και βιταμίνη Ε, το οποίο συνήθως συναντάμε στα σιτηρά και τους σπόρους και σπάνια στα φρούτα.

Άλλα χαρακτηριστικά είναι τα υψηλά επίπεδα πρωτεΐνης (το 13% των μούρων είναι πρωτεΐνη, περισσότερο από προϊόντα ολικής άλεσης) και υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών.

Επιπλέον τα Γκότζι μπέρι, περιέχουν βητα- σιτοστερόλη, βηταίνη και απαραίτητα λιπαρά οξέα.

Με όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί έχουν τόσο σημαντική αξία για την υγεία και την φαρμακευτική.
Οφέλη των Γκότζι μπέρι:

Τα Γκότζι μπέρι έχουν χρησιμοποιηθεί σε παραδοσιακές μεθόδους ιατρικής
για την αντιμετώπιση διαφόρων παθήσεων όπως είναι η αναιμία, ο κοινός βήχας και η φλεγμονή. Επίσης έχουν χρησιμοποιηθεί, για τη βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος, τη προστασίατου ήπατος και τη βελτίωση της όρασης.

Πέρα από τις θεραπευτικές ιδιότητες, το Γκότζι μπέρι πιστεύεται ότι έχει θετική επίδραση στη υγεία κι ευεξία των ατόμων που το καταναλώνουν και προσφέρει στον καταναλωτή μακροζωία, ζωτικότητα και σεξουαλική ικανότητα.

Ηλικιωμένα άτομα στους οποίους έχει δοθεί Γκότζι μπέρι τρεις φορές τη βδομάδα, ανέφεραν μερικά οφέλη, όπως: βελτίωση του ύπνου, καλύτερη όρεξη και ανάρρωση από σεξουαλική δυσλειτουργία σε ορισμένες περιπτώσεις.

Τα αντιοξειδωτικά δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την καταστροφή κυττάρων και DNA (γενετικού υλικού), αυξάνοντας τις πιθανότητες καρκίνου και επιταχύνοντας τη διαδικασία γήρανσης.

Η υψηλή περιεκτικότητα των Γκότζι μπέρι σε αντιοξειδωτικά εξασφαλίζει, ότι η διαδικασία γήρανσης επιβραδύνεται. Πιστεύεται ότι τα Γκότζι μπέρι έχουν συνεισφέρει στην μειωμένη εμφάνιση ασθενειών, όπως: ο διαβήτης, η υψηλή αρτηριακή πίεση, οι καρδιαγγειακές ασθένειες, τα εγκεφαλικά επεισόδια και η νόσος Αλτσχαίμερ, σε άτομα που κατοικούν στην Ασία και καταναλώνουν μακροχρόνια αυτό το φρούτο.
Δοσολογία και Κατανάλωση:

Τα Γκότζι μπέρι μοιάζουν στη γεύση με τις σταφίδες.
Μπορούν να καταναλωθούν από μόνα τους ή να αναμειχθούν με άλλα συστατικά.

Η καθημερινή δοσολογία είναι 10 – 30 γραμμάρια.



olympianstone μέσω diadrastika

 

Προσοχή: Το ως άνω άρθρο έχει χαρακτήρα καθαρά ενημερωτικό. Πριν το αξιοποιήσετε, αλλάζοντας τις διατροφικές σας συνήθειες, την θεραπευτική ή την φαρμακευτική αγωγή σας, ζητήστε τη γνώμη του ιατρού που σας παρακολουθεί ή εξετάστε όλους τους παράγοντες και τις πιθανές αλληλεπιδράσεις τους (στον οργανισμό σας ή/και με τυχών φάρμακα που καταναλώνετε) με ειδικούς επιστήμονες πάνω στο θέμα που σας απασχολεί.
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...