Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

Μονος μου δεν θα τα καταφερω. Μαζι, μπορουμε να συγκλονισουμε συνειδησεις...


Μια τόση δα λεξούλα, με τέσσερα γράμματα...
ΜΑΖΙ!

Και νομίζω πως εδώ, σ' αυτή τη λέξη τη μαγική, κρύβεται η δύναμη ενός ανθρώπου... η δύναμη του κάθε ανθρώπου...
ΜΑΖΙ!

Σ' αυτή τη λέξη, που μπορεί να νικήσει τους εχθρούς... τον εχθρό... αυτόν τον ύπουλο εχθρό, που θαρρεί πως είναι αήττητος.... όπως κι αν λέγεται αυτός ο εχθρός... από νεοταξίτες εργολάβους της ελληνικής γενοκτονίας, όπως γράφει ο Λευτέρης, έως... καρκίνος...

Κι εγώ με την σειρά μου, θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους - κάποιοι απ' αυτούς, μέχρι χθες ήταν άγνωστοι... κι έγιναν ΦΙΛΟΙ, μόλις ανάρτησα την είδηση για τον Λευτέρη Πανούση - (εδώ) και ΜΑΖΙ θα πορευθούμε και σ'αυτόν και στους άλλους αγώνες...

Τους ευχαριστώ από καρδιάς.



Καλλιόπη Σουφλή


Κι αυτό, είναι το μήνυμα του Λευτέρη... ένα μήνυμα για κάθε ΕΛΛΗΝΙΔΑ και κάθε ΕΛΛΗΝΑ...


Την καλημερα μου σε ολες/ους

Τα σχολια σας εδω, ειναι κειμενα Πιστης, Ελπιδας και Ζωης.

Σας ευχαριστω απο βαθους καρδιας, ολες/ους...

Θελω ομως να προσθεσω και ετουτο...

Το ζητημα δεν ειναι το προσωπικο μου δραμα και το αν θα ζησω εγω ή όχι.
Εκεινο που πρεπει να φωναξουμε ολοι μαζι, ειναι οτι το προσωπικο δραμα χιλιαδων Ελληνων, που εχουν εξοντωθει ισαμε τωρα απο τους νεοταξιτες εργολαβους της ελληνικης γενοκτονιας, πρεπει να αρθει σε πανευρωπαϊκο δραμα, που αφορα ολους τους ευρωπαϊκους λαους.

Γιατι μετα το πειραματοζωο "Ελλας" θα ερθει και η σειρα των επομενων...

Κι αυτο σκοπευω να καμω απο εδω, με τη δικη σας βοηθεια.


Και να το ξερετε...

Μονος μου δεν θα τα καταφερω.
Μαζι, μπορουμε να συγκλονισουμε συνειδησεις...
Θα επανελθω πολυ συντομα....


Λευτέρης Πανούσης


Πηγήattikanea.blogspot.gr



Δείτε επίσης:

+1 στα θύματα της ελληνικής γενοκτονίας
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...