Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017

Το τζίντζερ τελικά δεν είναι για όλους - Προσοχή εάν ανήκετε σε αυτές τις 4 κατηγορίες




Υπάρχουν πολυάριθμα άρθρα και μελέτες για τα οφέλη που προσφέρει το τζίντζερ (πιπερόριζα) στην υγεία μας.

Δυστυχώς, υπάρχουν κάποιες καταστάσεις υγείας που μπορεί να επιδεινωθούν από την κατανάλωση τζίντζερ. Το τζίντζερ διαθέτει πολύ ισχυρές βιοενεργές θρεπτικές ουσίες και ενώσεις που μπορούν να χειροτερέψουν ορισμένα προβλήματα.

Εδώ είναι ορισμένα θέματα υγείας που δεν ‘ανέχονται’ το τζίντζερ. Εάν αντιμετωπίζετε κάποια από αυτά, θα πρέπει να αποφύγετε την κατανάλωσή του!

#1 Κυκλοφορία Του Αίματος

Το τζίντζερ είναι χρήσιμο σε καταστάσεις όπως η παχυσαρκία, η περιφερική αρτηριακή νόσος, ο διαβήτης και η νόσος του Raynaud, διότι συμβάλλει στην τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος. Όμως, οι άνθρωποι με πρόβλημα υγείας όπως η αιμορροφιλία έχουν αίμα με μειωμένη ικανότητα πήξης. Ακόμα και μια μικρή ποσότητα μπορεί να είναι θανατηφόρα γι’αυτούς, οπότε θα πρέπει να αποφύγουν το τζίντζερ.
#2 Ορισμένα Φάρμακα

Αποφύγετε το τζίντζερ εάν λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή για υψηλή αρτηριακή πίεση ή διαβήτη. Όταν το τζίντζερ συνδυάζεται με αντιπηκτικά, ινσουλίνη ή β-αναστολείς, μπορεί να επηρεάσει την αραίωση του αίματος, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την αρτηριακή πίεση.
#3 Λιποβαρείς

Το τζίντζερ είναι άφθονο σε φυτικές ίνες και είναι εξαιρετικό για την επιτάχυνση του μεταβολισμού. Αυξάνει τα επίπεδα pH στο στομάχι και βοηθά στην παραγωγή πεπτικών ενζύμων. Με τον τρόπο αυτό μειώνονται τα τσιμπολογήματα, οπότε δεν είναι κατάλληλο για όσους είναι λιποβαρείς.

Εάν είστε λιποβαρείς και καταναλώνετε τζίντζερ, μπορεί να έχετε επίσης ανωμαλίες της εμμήνου ρύσεως, τριχόπτωση, απώλεια βάρους και ‘φτωχή’ μυϊκή μάζα.
#4 Εγκυμοσύνη

Το τζίντζερ περιέχει πολλά διεγερτικά που ενισχύουν την καλή υγεία των μαλλιών και βοηθούν την πέψη. Όμως, οι έγκυες γυναίκες θα πρέπει σίγουρα να το αποφεύγουν, επειδή μπορεί να προκαλέσει πρόωρο τοκετό και πρόωρες συσπάσεις. Οι γιατροί το απαγορεύουν ιδιαίτερα κατά το τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Το τζίντζερ είναι επίσης γνωστό ότι εμποδίζει την απορρόφηση των λιποδιαλυτών βιταμινών και του διαιτητικού σιδήρου.
Υποκατάστατα Για Το Τζίντζερ

Εάν ανήκετε σε κάποια από αυτές τις 4 κατηγορίες, φροντίστε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για κάποιο υποκατάστατο. Το τζίντζερ μπορεί να αντικατασταθεί κυρίως με κόκκινη πιπεριά, πιπέρι καγιέν και γλυκές πιπεριές.




Πηγή: truelife.gr
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...