Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017

ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ: Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ - ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΠΘ!

 

Παραπλανητικώς γράφεται και "ανακοινώνεται" ότι η Εκκλησία και η Ιεραρχία συμφωνούν και εγκρίνουν τα νέα, άθλια Προγράμματα (Αγράμματα) Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών, που δεν είναι παρά εκείνα του Φίλη, με λίγη μουστακόσκονη Γαβρόγλου, ο οποίος το 2008 συνεπέγραφε κείμενο ντροπής υπέρ της "Δημοκρατίας Μακεδονίας" και του "Κοσόβου", που θα έπρεπε να ξεσηκώσει ολόκληρη τη Βουλή (εάν υπήρχε εν συνειδήσει), με ολική πρόταση Μομφής εναντίον του (δείτε εδώ)! 

  Βέβαια σε άλλες περιπτώσεις ο Καμμένος θα είχε βγει στα παράθυρα σαν "ταύρος σε υαλοπωλείο", αλλά τώρα συγκυβερνά με την αθεΐα και τον αντιελληνισμό και δεν βγάζει κουβέντα, προκειμένου να κρατήσει την καρέκλα, μετατρέποντας τους ΑΝ.ΕΛ. από "Ανεξάρτητους Έλληνες" σε "Εξαρτημένες Καρέκλες" (ΕΞ.ΚΑΡΕΚΛ.)...

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
  Τα πράγματα ξεκαθαρίζει με αναλυτική ανακοίνωσή του, η οποία αποτέλεσε και εισήγησή του στην Σύνοδο της Ιεραρχίας (27-6-2017), ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής  Νικόλαος, που συμμετείχε στην ειδική τριμελή Επιτροπή διαλόγου της Εκκλησίας με τον ΥΠΕΠΘ για το Μάθημα των Θρησκευτικών και είδε από μέσα τι γίνεται στο Υπουργείο ΣΥΡΙΖΑ και λοιπών συγγενών.
   Αναφέρουμε παρακάτω τα πλέον κύρια σημεία, προσθέτοντας ανάλογο σχολιασμό (η πλήρης Ανακοίνωσή του εδώ):

  ΝΙΚΟΛΑΟΣ 1: "Τὸ Μάθημα των Θρησκευτικών ὡς ἔχει δὲν μᾶς ἐκφράζει. Ἁπλᾶ τὸ ἀνεχόμαστε ὡς προέκυψε μετὰ τὶς συναντήσεις μας μὲ τὸ ΙΕΠ, προκειμένου ὅμως στὴ συνέχεια νὰ βελτιωθεῖ καὶ νὰ δεχθεῖ ριζικὲς ἀλλαγὲς στὴν ὅλη δομὴ καὶ φιλοσοφία του. Ἀποτέλεσμα, οἱ σύμβουλοι στὰ ἐπιμορφωτικὰ σεμινάρια διέδιδαν ὅτι συμφώνησε ἡ Ἐκκλησία. Συνεπῶς, ἢ δὲν κατάλαβαν ἢ περιπαίζουν τὴν Ἐκκλησία. Δὲν εἶναι ἁρμοδιότητα τῶν συμβούλων νὰ μιλήσουν γιὰ λογαριασμὸ τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ εἶναι ἀποκλειστικὰ δική της εὐθύνη νὰ ἀνακοινώσει τὴν ἄποψή της. Αὐτὸ πρέπει ὁπωσδἠποτε νὰ γίνει σήμερα. Στὸν διάλογο μὲ τὸ ΙΕΠ δὲν ἐτέθη θέμα συμφωνίας τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ Ἐπιτροπὴ εἰσηγήθηκε διορθωτικὲς ἀλλαγές, δὲν κατέληξε σὲ συμφωνία"!

   Σχόλιο 1: Δεν θα βελτιωθεί... Η Κυβέρνηση πέτυχε απλώς να συγκρατήσει την Εκκλησία από μια μετωπική σύγκρουση, που δεν θα διέλυε την Εκκλησία, αλλά την Κυβέρνηση... Είναι πλέον πολύ εύκολο να αναδειχθεί όχι ένας, αλλά πολλοί μαζί "Χριστόδουλοι", διότι από πίσω έρχεται και θέλει ο άθεος ΣΥΡΙΖΑ να περάσει, το πλέον κρίσιμο θέμα των νέων Ηλεκτρονικών με Τσιπ Ταυτοτήτων (δείτε εδώ), για τις οποίες προφήτευσε εδώ και χρόνια ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος (δείτε εδώ)!



  ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2: "Δὲν μᾶς δόθηκαν οἱ Φάκελοι Μαθητών, οἱ ὁποῖοι δημοσιοποιήθηκαν πρὶν ἀπὸ μόλις δέκα μέρες (17.6.2017)"!
   Σχόλιο 2: Είναι ευνόητο το γιατί... Όμως η Εκκλησία δεν είδε ούτε και τα νέα Βιβλία Θρησκευτικών! Άρα πώς θα μπορούσε λοιπόν να συμφωνήσει - όπως την κατηγορούν - σε κάτι που δεν είδε;

 ΝΙΚΟΛΑΟΣ 3: "...κείμενα τοῦ κ. Ἄγγελου Βαλλιανάτου, ὁ ὁποῖος ὅμως ἦταν κεντρικὸ πρόσωπο στὸν σχεδιασμὸ τοῦ νέου Μαθήματος των Θρησκευτικών..."!
   Σχόλιο 3: Εδώ πρόκειται για την πλέον επίσημη και κατηγορηματική διαβεβαίωση, για τον κεντρικό ρόλο του Σχολικού Συμβούλου Θεολόγων Άγγελου Βαλλιανάτου στον σχεδιασμό των νέων (π)ά(ν)θρησκων Θρησκευτικών, ο οποίος μετέχει ταυτόχρονα στο "Διαθρησκειακό Συμβούλιο" του Ιδρύματος Arigatou για την εκπαίδευση παιδιών, το οποίο προωθεί την Πανθρησκεία και τον Συγκρητισμό, ορμώμενο από Βουδιστικά πρότυπα και υπηρετώντας την λεγόμενη "Νέα Εποχή" (δείτε εδώ και εδώ)! Η δράση του Ιδρύματος Arigatou, έχει πρόσφατα ερευνηθεί και καταδικασθεί από την Ιερά Σύνοδο στις 27-10-2016!
 ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ: "...Το Ίδρυμα Arigatou έχει εμφανώς βουδιστικόν θρησκευτικόν υπόβαθρον εις την ιαπωνικήν εκδοχήν του, και καλλιεργεί και προβάλλει έντονα στοιχεία θρησκευτικού συγκρητισμού, είναι αυτονόητον ότι η εν λόγω κίνησις τυγχάνει σαφώς ασυμβίβαστη προς την Ορθόδοξον Πίστιν»! (δείτε εδώ)
  Και όμως ένα υψηλά ιστάμενο μέλος της "ασυμβίβαστης προς την Ορθόδοξον Πίστιν" Κίνησης/Ιδρύματος Arigatou, καθορίζει τα νέα άθλια Προγράμματα Θρησκευτικών των Ελληνόπουλων! Και το ερώτημα είναι πώς το ανέχτηκε αυτό η Ιεραρχία σαν σύνολο και όπως έθεσε βέτο και κατάφερε να παραιτήσει τον Φίλη, δεν έκανε το ίδιο με τον Αριγκάτιο "Διαθρησκειακό Θεολόγο"! Κατανοητό βέβαια πως έγινε σε "ένδειξη καλής θέλησης" προκειμένου να μπορέσει να υπάρξει παρέμβαση επί της ουσίας, αλλά αυτό, όπως αποδεικνύεται, δεν είναι πάντα αποτελεσματικό, όταν παίζονται μάλιστα οι ψυχές χιλιάδων μελλοντικών παιδιών και το ίδιο το μέλλον της Ελλάδας μας... Οι "έμφυλες ταυτότητες" δεν έδωσαν άραγε δείγμα γραφής για το τι έρχεται παραπέρα;

   ΝΙΚΟΛΑΟΣ 4: "Τὸ μάθημα ὡς ἔχει δὲν ἐμπνέει. Εἶναι καρπὸς δειλίας, ἐξισορροπιστικῆς ἀντίληψης, ἴσως καὶ μειονεκτικῆς καὶ ἡττοπαθοῦς προσέγγισης ὡς πρὸς τὸν σχεδιασμό του. Σχεδιάσθηκε ὄχι γιὰ νὰ ἐμπνεύσει στὴν πίστη καὶ νὰ ἀναδείξει τὴ δύναμη τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ γιὰ νὰ εἶναι συμβατὸ μὲ τὸν σύγχρονο ὀρθολογισμὸ καὶ ἀνεκτὸ ἀπὸ τὶς σύγχρονες ἀθεϊστικὲς καὶ συγκρητιστικὲς ἀντιλήψεις. Σχεδιάστηκε ἔτσι προκειμένου νὰ διατηρήσει τὸν ὑποχρεωτικό του χαρακτήρα. Αὐτό ὁπωσδήποτε ἔχει τὴ σημασία του. Ἕνα ὅμως ὑποχρεωτικὸ μάθημα ποὺ δὲν καταδεικνύει αὐτὸ ποὺ πράγματι εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία, ἕνα φοβισμένο καὶ ἄνευρο μάθημα, δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι τὸ ζητούμενο τῆς Ἐκκλησίας"!

   Σχόλιο 4: Πραγματικά, οι άνθρωποι του ΣΥΡΙΖΑ τρέμουν τη γνώμη των προοδευτικών Ευρωπαίων φίλων τους και γι΄ αυτό προσπαθούν να φανούν "αθεότεροι των αθέων"... Το μάθημα είναι μια ορθολογιστική παγίδα, που αποκόπτει τα παιδιά από τη ζώσα εφαρμοσμένη Ορθοδοξία και τα νάμματα π.χ. των σύγχρονων Αγίων Γερόντων,  που ο λόγος τους, τα χαρίσματά τους, τα θαύματά τους, οι επίκαιρες συμβουλές τους, η απλή γλώσσα τους, είναι δροσερό νεράκι στις διψασμένες και θλιμμένες ψυχές μικρών και μεγάλων! 

   ΝΙΚΟΛΑΟΣ 5: "Νὰ ἑτοιμάσουμε χωρὶς καθυστέρηση βιβλία γιὰ ὅλες τὶς βαθμίδες. (δ) Ἀντὶ νὰ σχεδιάζει καὶ νὰ νομοθετεῖ ἡ πολιτεία γιὰ τὰ θρησκευτικὰ καὶ ἐξ ὑστέρων ἐπὶ τετελεσμένου ὑποβάθρου νὰ διαμαρτύρεται ἡ Ἐκκλησία, θὰ ἦταν πολὺ καλύτερα νὰ προτείνει ὡς ἄμεσα ἐνδιαφερόμενη ἡ Ἐκκλησία καὶ νὰ ἐγκρίνει ὡς ὑπεύθυνη ἡ πολιτεία. Γιὰ νὰ τὸ καταφέρουμε αὐτὸ πρέπει νὰ ἔχουμε ὁλοκληρωμένη καὶ ποιοτικὴ πρόταση. Ἂς τὴν ἑτοιμάσουμε καὶ τότε ἂς προσπαθήσουμε. Οἱ κυβερνήσεις ἀλλάζουν, ἡ Ἐκκλησία παραμένει"!

   Σχόλιο 5: Το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ συμφωνεί απόλυτα όπως είναι γνωστό με αυτή την πρόταση! Ναι, η Εκκλησία πρέπει να ετοιμάσει όχι μόνο Βιβλία Θρησκευτικών, αλλά και Ιστορίας και Γλώσσας, με το εξαίρετο δυναμικό που διαθέτει από κλήρο και λαό!

   Τα Βιβλία αυτά, που θα δίνουν Χριστό και Ελλάδα στα Ελληνόπουλα, θα μπορούν να γίνουν τα νέα "Χάρτινα Τείχη" αυτή τη φορά, που θα σώσουν την πατρίδα και το μέλλον της!
   Και για να συνεχίσουμε και το παραπάνω σχόλιό μας, Παΐσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος, Άγιος Νεκτάριος, Ραφαήλ - Ειρήνη - Νικόλαος, Εφραίμ Ν. Μάκρης και τόσοι άλλοι νεοφανείς και παλαιότεροι, δίνουν Ορθοδοξία στην πράξη, χωρίς κουραστικές και ακαταλαβίστικες θεολογικές έννοιες! Απτά, χειροπιαστά, κατανοητά, φιλικά, συντροφικά!
  Αρκεί λοιπόν ένα κατάλληλα δομημένο ανά τάξη και όμορφα εικονογραφημένο/αγιογραφημένο Γεροντικό Ανθολόγιο, με επεκτάσεις σε έννοιες και διδαχές του Χριστού και της Εκκλησίας μας! Ένα βιβλίο γεμάτο χαρά και Χάρη, που να δροσίζει και να δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα και τα προβλήματα της κάθε σχολικής ηλικίας. Π.χ.: "έλεγε κάποτε ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος"...
ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΝΕΩΝ "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ" ΣΤΗΝ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
   Παρακάτω, ας δούμε μόνο μερικά δείγματα του νέου Προγράμματος Σπουδών Θρησκευτικών για την Γ΄ Δημοτικού:
   1. Τα παιδάκια της Γ΄ Δημοτικού, σε μια πολύ κρίσιμη και καθοριστική ηλικία, χωρίς να έχουν μορφώσει ακόμη εικόνα καλά καλά για το ποια και τι είναι, για το ποιος είναι ο Θεός τους, ο Χριστός μας, θα κληθούν να ανακατέψουν και να μπερδέψουν τα πάντα, μαθαίνοντας ότι ο Θεός δήθεν έχει πολλά ονόματα (Γιαχβέ, Αδωνάι, Ελοχίμ, Αλλάχ), συγχέοντας τα πάντα, πηγαίνοντας κατευθείαν σε Πανθρησκεία με "έναν κοινό θεό όλων για όλους", θαμπώνοντας έτσι ασυνείδητα την μοναδικότητα της Αγίας Τριάδας και στερώντας από τον εαυτό τους την Χάρη της Ορθοδόξου εν Χριστώ Πίστεως...

   2. Τα Ελληνόπουλα της Γ΄ Δημοτικού θα πρέπει να πάνε ακόμη σε σπίτια Μουσουλμάνων για να συνεορτάσουν μια θρησκευτική Μουσουλμανική Εορτή, την "Ιντ Αλ Φιντρ" (!) ενώ δεν είναι Μουσουλμανάκια και φυσικά εκεί θα ακούσουν τα λόγια της ισλαμικής εορτής, που είναι απαράδεκτα έως βλάσφημα για τον Χριστιανισμό και ισοδυναμούν με πτώση και άρνηση του Χριστού:
 "Ο Αλλάχ είναι μεγάλος, ο Αλλάχ είναι μεγάλος, ο Αλλάχ είναι μεγάλος. Δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός απ' τον Αλλάχ Ο Αλλάχ είναι μεγάλος, ο Αλλάχ είναι μεγάλος. Όλη η δόξα ανήκει στον Αλλάχ"... (μη γένοιτο)

   Μα τι υπέροχα "Θρησκευτικά", ισλαμικά πλασμένα...
  3. Τα Ελληνόπουλα της Γ΄ Δημοτικού θα πρέπει να κατασκευάσουν και πόστερ με όλα τα σύμβολα των διαφόρων θρησκειών, εξισώνοντας έτσι μέσα τους επικίνδυνα τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρού του Χριστού και της Σημαίας μας, με σύμβολα συνήθως αντιχριστιανικά!

   4. Τα Ελληνόπουλα της Γ΄ Δημοτικού, θα πρέπει να κατασκευάσουν μέσα στην τάξη τους και Κουτιά  Υλικού Εορτών για κάθε θρησκεία, όπου κάθε τόσο πρέπει να κάνουν και βάζουν ζωγραφιές, σύμβολα, αντικείμενα, για τις εορτές των Εβραίων, του Ισλάμ, του Βούδα, του "Κούδα" κλπ., κάτι που σημαίνει έργω "εβραιοποίηση", "ισλαμοποίηση" και άλλα τρομερά, υποβιβάζοντας τραγικά τον Χριστιανισμό!
   Και τι θα γίνει εάν ευφάνταστο παιδάκι επιχειρήσει να ζωγραφίσει τον "Αλλάχ". Θα του "πάρουν το κεφάλι";
   5. Ακόμη, τα Ελληνόπουλα της Γ΄ Δημοτικού, θα πρέπει να γίνουν ξεφτέρια στο Σάββατο των Εβραίων, στην Τορά, τους Ραβίνους, το κάλυμα κεφαλής (Κιπά), που ίσως να φτιάξουν με χειροτεχνία και να φορέσουν κιόλας, αυτοκαταργώντας τον Χριστιανισμό τους!
  6. Τέλος, τα Ελληνόπουλα της Γ΄ Δημοτικού από τον Σεπτέμβριο, θα πρέπει να μάθουν τα πάντα και για την Παρασκευή των Μουσουλμάνων, την "προσευχή" στο Τζαμί, το κάλεσμα του Μουεζίνη από τον Μιναρέ, τα πλυσίματα και την ανυποδησία, το Κοράνι του Ισλάμ και τον Ιμάμη! Αλλά δεν θα μάθουν τίποτα για τις αθρόες σφαγές του Ισλάμ και τις ατέλειωτες Γενοκτονίες, που στηρίχτηκαν στα Τζαμιά και το Κοράνι...
   Και αυτά τα παιδιά θέλουμε έπειτα να εξακολουθούν να νιώθουν Χριστό και Ελλάδα...
Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΟΤΑΝ ΤΟ "ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ" ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
   Με όλα τα παραπάνω και όσα χειρότερα έπονται, με την πλήρη αποθρησκευτικοποίηση και αποεκκλησιοποίηση των ήδη αδιάφορων μαθητών, είναι καιρός, όλοι, με μια φωνή, να παραδεχθούμε, πως τίποτα από όλα αυτά δεν θα περνούσε, εάν ζούσε ο μέγας Χριστόδουλος! Επειδή όχι μόνο ήξερε τι έρχεται, αλλά και τι κρύβεται από πίσω! Γι΄ αυτό ξεκίνησε να τους κόψει τον δρόμο μια και καλή με το θέμα αναγραφής του Θρησκεύματος στις κλασσικές Ταυτότητες! Επειδή γνώριζε ότι εκείνο ήταν μόνο η αρχή των κακών! Και πρέπει να καταλάβουμε όλοι, πως μόλις "βγάλαμε" το Χ.Ο. από τις Ταυτότητές μας, έφυγε η ευλογία από την Ελλάδα και φτώχυνε και πείνασε και πολλά ακόμη θα πάθει, επειδή δειλιάσαμε όλοι! Επειδή δεν φροντίσαμε να βγάλουμε νέους Χριστόδουλους, νέους μεγάλους Έλληνες!
   Ακούστε τις προφητείες του! Συνεχίστε τον Αγώνα του! Το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να γίνει Ορθόδοξο και μόνον Ορθόδοξο! Επειδή απευθύνεται σε Βαπτισμένα Ορθοδόξως Ελληνόπουλα!
  Η Εκκλησία, που όντως δεν έχει συμφωνήσει στα παραπάνω, οφείλει να προκαλέσει Σεισμό και για τα (π)ά(ν)θρησκα Θρησκευτικά και για τις Ταυτότητες, προτιμώντας τον Επαναστατικό Διαχωρισμό, από τον Συνεργατισμό, στην απώλεια Πίστης, Ψυχών και Πατρίδας!
   Τα δικά μας Σχολεία, με τα δικά μας Βιβλία, με τους δικούς μας Ορθόδοξους Έλληνες Εκπαιδευτικούς, θα τους κάνουν όλους "να τρίβουν τα μάτια τους"! Και θα βγει "μαγιά" που θα μπορεί να φουσκώσει και πάλι όλο το ζυμάρι... Να σώσει και να δοξάσει και πάλι την Ελλάδα!

   Εδώ και καιρό το "ΚΙΝΗΜΑ ΦΙΛΩΝ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ" πρότεινε τη δημιουργία ενός μεγάλου και δυναμικού, ποιοτικού και Ορθόδοξου επιτέλους Πολιτικού Κινήματος Εξουσίας (ΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) (δείτε εδώ), που να πάρει με την βοήθεια του Θεού την πορεία της χώρας στα χέρια του! Να αναλάβει την Κυβέρνηση του τόπου και να ξαναφέρει Ευσέβεια, Ευημερία και δυνατή και δοξασμένη Ελλάδα στους Έλληνες (δείτε και εδώ)!

Αλλά φαίνεται πως είμαστε ακόμη δειλοί και σκλάβοι!



Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...