Πέμπτη, 3 Αυγούστου 2017

Γιατί το Αβοκάντο Μοιάζει με την Κοιλιά της Γυναίκας στην Εγκυμοσύνη; Οι Ιδιότητές του Υπερ της Γονιμότητας



Το αβοκάντο προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, ειδικότερα όμως στην εγκυμοσύνη μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος της μέλλουσας μητέρας και της νέας μητέρας που θηλάζει.
Ενδεχομένως η μαία σας ή ο γυναικολόγος σας να προτείνουν την αύξηση της καθημερινής κατανάλωσης θερμίδων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού. Οπότε η προσθήκη αβοκάντο στη διατροφή σας μπορεί να σας προσφέρει αρκετά θρεπτικά συστατικά.

Αβοκάντο κι Εγκυμοσύνη!

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όταν πρέπει να αντιμετωπίσετε τις «πρωινές» αδιαθεσίες και δεν μπορείτε να φάτε τίποτε άλλο εκτός από κρακεράκια, τα αβοκάντο είναι ένας εξαιρετικός, άοσμος τρόπος να προσθέσετε στον οργανισμό σας καλά λιπαρά και πολλές βιταμίνες όπως βιταμίνη E, K, C, B6 και B5, κάλιο, καροτενοειδή, μαγνήσιο, φυλικό οξύ, λουτεΐνη και διαιτητικές ίνες.
Ορισμένες γυναίκες θεωρούν ότι τα αβοκάντο αναστέλλουν και θεραπεύουν τη πρωινή ναυτία, οπότε τα καταναλώνουν αμέσως μόλις σηκωθούν από το κρεβάτι για να ισορροπήσουν τον οργανισμό τους εντός της ημέρας. Η επιστημονική εξήγηση αυτού είναι πιθανόν το γεγονός ότι το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνη B6.

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη για την υγεία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι η περιεκτικότητα σε φυλικό οξύ, ένα συστατικό που είναι σημαντικό για την πρώιμη ανάπτυξη του εμβρύου. Το χαμηλό ποσοστό φυλικού οξέος στα πρώιμα στάδια (πολλές φορές ακόμη και πριν μάθετε ότι είστε έγκυος) σχετίζονται με διαταραχές του νευρικού σωλήνα και του συνδρόμου spina bifida, των διαταραχών στη σπονδυλική στήλη. Ένα προγραμματίζετε μια εγκυμοσύνη ή έχετε μόλις μάθει ότι είστε έγκυος, να ξέρετε ότι ένα αβοκάντο την ημέρα κάνει τον νευρολόγο πέρα!
Επιπλέον, τα αβοκάντο βοηθούν τον οργανισμό να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά από λιποδιαλυτές πηγές ινών όπως τα λαχανικά. Παλαιότερα υπήρχαν κάποιες αρνητικές απόψεις σχετικά με την ποσότητα λίπους του αβοκάντο, αλλά τα αβοκάντο περιέχουν υψηλά ποσοστά μονοακόρεστου λίπους του λεγόμενου «καλού λίπους».
Εάν υποφέρετε από κράμπες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, το αβοκάντο θα σας βοηθήσει να ανακουφιστείτε. Περιέχουν περισσότερο κάλιο από μια μπανάνα και τα ποσοστά καλίου (σε συνδυασμό με το ασβέστιο) ανακουφίζουν από τις κράμπες.
Ένα περαιτέρω όφελος που προσφέρουν τα αβοκάντο είναι ότι διατηρούν χαμηλά το επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης.

Το αβοκάντο στη διατροφή μας.

Το αβοκάντο είναι μια πολύ υγιεινή τροφή που κάλλιστα μπορεί να δοθεί και στα μικρότερα μέλη της οικογένειάς μας. Ένα βρέφος 4-6 μηνών μπορεί να δοκιμάσει αβοκάντο και εκτός του ότι είναι δυναμωτικό, η υφή του το κάνει εύκολο στο άλεσμα, ενώ η γλυκύτητά του προσθέτει γευστικό ενδιαφέρον. Ενδεχομένως να πρέπει να το στραγγίξετε για να απομακρύνετε τυχόν ίνες.
Το αγαπημένο συνδευτικό του αβοκάντο είναι η μπανάνα, ωστόσο μπορείτε να το αναμίξετε με γλυκοπατάτες, κολοκύθα, μαγκο, δημητριακά ρυζιού, μήλα, ροδάκινα και κολοκυθάκια.
Μια άλλη επιλογή είναι η ανάμειξη αλεσμένου αβοκάντο με μπανάνες και γλυκοπατάτες, γεγονός που δεν θα αντιληφθούν τα μωρά σας, διότι η γεύση είναι πολύ απαλή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μη βιολογικά αβοκάντο, διότι τα αβοκάντο βρίσκονται δύσκολα προσβάλλονται από μολύνσεις.
Η καλύτερη επιλογή είναι να σερβίρετε το αβοκάντο ωμό για να εξασφαλίσετε ότι παίρνετε όλες τις απαραίτητες ουσίες. Ωστόσο στην περίπτωση ενός παιδιού, θα χρειαστείτε ένα μικρό κομμάτι. Μια καλή λύση είναι να τα διατηρείτε στην κατάψυξη και να τα χρησιμοποιείτε όταν τα χρειάζεστε.
Συνήθως καταψύχουμε ατομικές φέτες αβοκάντο για να μην κολλήσουν μεταξύ τους. Μπορείτε επίσης να βουτήξετε τις φέτες σε ένα ποτήρι νερό με λεμόνι για να μη σκουρύνουν κατά την κατάψυξη.
Όσον αφορά τα μεγαλύτερε παιδιά, τα αβοκάντο είναι εκπληκτική και πλούσια πηγή υγιούς λίπους. Μπορείτε να ετοιμάσετε σάντουιτς με γκουακαμόλ και λαχανικά σε ψωμί ολικής άλεσης, μους σοκολάτας με αβοκάντο ή smoothies με αβοκάντο και μπανάνα.

Tα αβοκάντο στη μάχη της γονιμότητας.

Οι αρχαίοι Αζτέκοι θεωρούσαν το αβοκάντο το φρούτο τη γονιμότητας. Όταν προσπαθείτε να συλλάβετε, προφανώς λαμβάνετε ουσίες που ενδεχομένως αυξάνουν το ποσοστό γονιμότητας. Ίσως λοιπόν έχετε ακούσει για το αβοκάντο και τις ιδιότητές του. Ένας βασικός λόγος που τα αβοκάντο σχετίζονται με την αυξημένη γονιμότητα είναι λόγω των υψηλών επιπέδων φυλικού οξέος, το οποίο αυξάνει τη γονιμότητα και στα δύο φύλλα.
Ένας επιπλέον σημαντικός λόγος είναι λόγω του μονοακόρεστου λίπους, δημιουργεί ένα υγιές περιβάλλον σύλληψης σε σύγκριση με τα βλαβερά λιπαρά.

Προφυλάξεις και Κίνδυνοι

Η μόνη ανησυχία σας όσον αφορά τα αβοκάντο είναι μόνο σε περίπτωση που υποφέρετε από αλλεργία στο λατέξ. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κάνετε έναν αλλεργικό έλεγχο, μήπως είστε αλλεργικοί σε τροφές όπως η μπανάνα και το αβοκάντο. Σύμφωνα με μελέτες, οι συγκεκριμένοι καρποί συνδέονται με αλλεργία στο λάτεξ.
*Οι πληροφορίες που περιέχονται στο http://share24.gr δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας.


Μετάφραση – Απόδοση Λ.Τ.


share24.gr / Εναλλακτικές θεραπείες & Φαρμακείο της Φύσης
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...