Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018

Ο Σύρος δάσκαλος και ο Αλβανός μπάτσος: Η ταφόπλακα της τελευταίας προνομιούχας κάστας μιας κοινωνίας, που έχει υπογράψει τη θανατική της καταδίκη.

 


Ήδη το σχέδιο της αντικατάστασης των Ελλήνων από σλαβοαφροασιατικές μάζες, εισέρχεται στο στάδιο της «τελικής λύσης».



Με αφορμή την άρνηση της πλειοψηφίας των Ελλήνων αστυνομικών, στο να πετάνε τον κοσμάκη έξω από τα κατασχεμένα σπίτια, προαναγγέλθηκε η πρόσληψη στην ελληνική[;] αστυνομία τριτοκοσμικών νταήδων, που θα αναλάβουν νομίμως να διεκπεραιώσουν τις εντολές των παγκόσμιων νονών.
Δια πυρός και σιδήρου…


Η ώρα του Αλβανού μπάτσου έφτασε.
Πολύ σύντομα θα φτάσει και η ώρα του Πακιστανού δάσκαλου, του Αφγανού κλητήρα, του Σύρου δικαστή, του Βούλγαρου ταχυδρόμου, του Γεωργιανού εφοριακού ή του Σουδανέζου δημοτικού υπαλλήλου.
Ο Έλληνας θα ξαναβρεθεί στη θέση του δύσμοιρου ραγιά της Τουρκοκρατίας, όπου ο σεϊζης, ο μουφτής, ο κατής, ο δημόσιος υπάλληλος, ο φορομπήχτης και πάντες οι φορείς της Νόμιμης Βίας του Κράτους, θα είναι κατά κανόνα αλλόθρησκοι και αλλοδαποί, με βαθύ μίσος απέναντι σε κάθε τι που θα τους «βρωμάει» ελληνισμό.

Η «τελική λύση» θα εφαρμοστεί χωρίς κανέναν οίκτο, απάνω σε έναν βαθιά εκφυλισμένο πληθυσμό, που από μόνος του επώασε το αυγό του φιδιού, μέσα στην αλληλέγγυα αγκάλη του…



Για άλλη μια φορά, στην Ελλάδα...

Η ανέλπιστη [ακόμα και για τους εμπνευστές του] επιτυχία του σχεδίου Γκούντενχοβ-Καλλέρτζι απάνω στο ελληνόφωνο πειραματόζωο, στηρίχτηκε καταρχήν στη εξασφάλιση των προνομίων της κρατικοδίαιτης κάστας του ευρύτερου δημοσίου τομέα [υπουργεία, παιδεία, δήμοι, δικαιοσύνη, στρατός, ΔΕΚΟ κ.λπ.] που αποτελούν περίπου το 1/3 του ενεργού πληθυσμού της χώρας.
Σύμφωνα με τη θεωρία των ελίτ, την οποία εμπιστεύονται τυφλά οι βιοκοινωνικοί μηχανικοί των παγκόσμιων νονών, όταν ελέγχεις το 1/3 μιας κοινωνίας, εξασφαλίζοντας του ένα μίνιμουμ ικανοποιητικής διαβίωσης, τότε ελέγχεις και ολόκληρη την κοινωνία, ασχέτως αν τα 2/3 του πόπολου, λιμοκτονούν σε φαβελες.
Κι είναι γεγονός ότι η θεωρία του 1/3 πέτυχε όπου εφαρμόστηκε, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Βραζιλία, όπου τα 2/3 του πληθυσμού σαπίζουν από αρρώστιες, από πείνα, από τυφλή βία, από πορνεία κι από ναρκωτικά στις παραγκουπόλεις, ενώ το προνομιούχο 1/3 διαβιεί μια χαρά, σε θωρακισμένα προάστια, που τα προστατεύουν ηλεκτροφόροι φράχτες και ιδιωτικές αστυνομίες.
Παρά την αθλιότητα της ζωής τους λοιπόν, οι μάζες των απελπισμένων δεν φαίνεται να εξεγέρθηκαν πουθενά, επιβεβαιώνοντας τη θεωρία του 1/3, για τον απόλυτο έλεγχο των μαζών.


Στην Ελλάδα, όπου κυριολεκτικώς έχει δρομολογηθεί σχέδιο γενοκτονίας των Ελλήνων, η θεωρία του 1/3 εφαρμόστηκε με θρησκευτική ευλάβεια κι από ότι φαίνεται, όχι μόνον δεν υπήρξε [και δεν πρόκειται να υπάρξει] πραγματική και ουσιαστική αντίσταση αλλά αντιθέτως οι ελληνόφωνες μάζες κινούνται κατά κανόνα, στο ρυθμό των ΜΚΟ και των αλληλέγγυων, γιομάτες αλτρουϊσμό, συμπάθεια και αγάπη, προς τις ορδές των λαθρεποίκων και των λαθροεισβολέων, που πλέον συμπεριφέρονται ανοιχτά ως κατακτητές, εκτοπίζοντας τους γηγενείς Έλληνες ακόμα και από τα σπίτια τους.


Το ανακαινισμένο ΤΖΑΜΙ στη Βέροια. Κόστος : 985.543 (σχεδόν ένα εκατομμύριο)  ευρώ!
Δείτε εδώ


Ολοταχως πισω στην εποχη της τουρκοκρατιας...

Η μαζική χαύνωση των ελληνόφωνων μαζών απέναντι στο οργανωμένο σχέδιο αντικατάστασης τους από σλαβοαφροασιατικές μάζες και τον επακόλουθο διαμελισμό της Ελλάδος, δεν θα ήταν όμως εφικτή, αν το κρατικοδίαιτο [και βολεμένο] 1/3 του γηγενούς πληθυσμού, δεν είχε τη βεβαιότητα, ότι κανένας δεν πρόκειται να βάνει χέρι στα δικά του προνόμια αλλά αντιθέτως, θα θίγονται πάντοτε οι ζωές και οι περιουσίες των άλλων.


Ο μέσος κρατικοδίαιτος μικροαστός ζει στη φαντασίωση ότι το δημόσιο θα είναι εσαεί ανοιχτό, μοναχά γι αυτόν και για τα παιδιά του, ενώ οι βαρβαρικές ορδές των λαθροεισβολέων [που διαρκώς πληθαίνουν], θα περιορίζονται για πάντα στο φτηνό εργατικό δυναμικό των εργοστασίων και των θερμοκηπίων.
Ο βολεμένος δημόσιος υπάλληλος αντιλαμβάνεται τον Αλβανό, τον Πακιστανό, τον Σύρο ή τον Κογκολέζο, ως τον φτηνό εργάτη ή τον βολικό κηπουρό ή την χαμηλόμισθη δούλα του και μέχρις εκεί.
Είναι μάλιστα πολύ ικανοποιημένος επειδή βρίσκει την αλβανοσουδανέζα να του ξεσκατίζει τα γερόντια με τα μισά λεφτά που θα το έκαμε μια Ελληνίδα ή επειδή τρώει φτηνές φράουλες από φραουλοχώραφα που τα καλλιεργούν πεινασμένοι αραπάδες ή επειδή πληρώνει τις π**** της βουλγάρας σε εξευτελιστική τιμή.
Ούτε καν πάει το μυαλό του, πως κάποια στιγμή θα φτάσει να κάμει η κόρη του π**** στον Σύρο λαθρέποικο, με ακόμα λιγότερα λεφτά, από ότι οι σημερνές αραπίνες στα χαυτεία…


Και προπαντός δεν πάει ο νους του μεσου κρατικοδίαιτου μικροαστού, πως πολύ σύντομα οι πόρτες του δημοσίου θα ανοίξουν και για τους λαθρέποικους, προκαλώντας αμέσως-αμέσως την πτώση των μισθών στο δημόσιο, όπως προκάλεσαν την κατάρρευση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα.
Οι «κακόμοιροι οι πρόσφυγες» που σήμερα τους αγκαλιάζουν γιομάτοι αγάπη οι αλληλέγγυοι της κρατικοδίαιτης νομενκλαντούρας [νομίζοντας ότι εσαεί θα τους εκμεταλλεύονται] θα είναι ο πολιορκητικός κριός με τον οποίο οι εντόπιοι εργολάβοι της ελληνικής γενοκτονίας, θα γκρεμίσουν τα μέχρι τώρα προστατευμένα προνόμια τους.



Ο Σύρος δάσκαλος και ο Αλβανός μπάτσος θα είναι απλά η ταφόπλακα της τελευταίας προνομιούχας κάστας μιας κοινωνίας, που έχει υπογράψει τη θανατική της καταδίκη.

Ο Τόσκας προανήγγειλε τον επιθανάτιο ρόγχο της ελληνόφωνης δημοσιοϋπαλληλίας, με τους διορισμούς των
αλβανοκογκολέζων μπάτσων, που πολύ σύντομα θα αρχίσουν να εισρέουν στο μέχρι τούδε προστατευόμενο δημόσιο.
Ολοένα και περισσότεροι ελληνόφωνοι αλληλέγγυοι, θα βλέπουν πλέον τα προνόμια τους να κόβονται ένα προς ένα, για να παραδοθούν στις ορδές των πεμπτοφαλαγγιτών λαθρέποικων.
Τότε όμως θα είναι πολύ αργά για δάκρυα και μεταμέλειες.
Γιατί τότε, ο σημερνός κρατικοδίαιτος αλληλεγγυος θα βρισκει μπροστα του τον λαθροκαταχτητή και στα σχολεία και στις δημόσιες υπηρεσίες και στα δικαστηρια και στην αστυνομία, παντού.


Ο Έλληνας προορίζεται για άλλη μια φορά στη ιστορία του, να παίξει τον ρόλο του ραγιά, με μουσουλμάνο κατή και αρναούτη δερβέναγα. Και τότε θα καταλάβει καλά, ότι με χαριτωμενιές και με συλλαλητήρια, δεν κερδίζεται η ελευθερία ενός έθνους…



opaidagogos
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...