Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2016

Αν ...


Αν κοίταζα τη διαδρομή μου μόνο, πόση από τη χαμένη μου ενέργεια δεν θα κέρδιζα, αφού δεν θα τη διασπούσα στα χιλιάδες πράγματα που τα μάτια μου χαζεύουν!

Αν φρόντιζα για τα δικά μου, πόσο πιο αποτελεσματικός δεν θα γινόμουν, αφού τελικά ούτε τις δικές μου έγνοιες δεν μπορώ να βάλω σε τάξη, πόσο μάλλον των άλλων!

Αν πρόσεχα τις σκέψεις μου, θα είχα οικοδομήσει μια ζωή με γερά θεμέλια, γιατί από εκεί ξεκινάνε όλα. Δεν χτίζεις γερό οικοδόμημα πάνω σε σαθρά θεμέλια.

Αν νοιαζόμουν περισσότερο για τα συναισθήματά μου από τα αποκτήματά μου, θα είχα με φρόνηση μαζέψει τον πλούτο μου, γιατί αυτός θα είχε γίνει από την πληρότητά μου και όχι από τις αδυναμίες μου.

Αν άκουγα τις φωνές του σώματός μου, πόση ταλαιπωρία δεν θα είχα γλυτώσει! Πάντα τα κύτταρά μου ήξεραν τι γίνεται με εμένα, και έχουν τη σοφία να γνωρίζουν τι με κάνει ευτυχισμένο.

Αν καταλάβαινα πως συναντάω έξω μου αυτά που έχω μέσα μου, πόσο πολύ δεν θα πρόσεχα να φιλτράρω το τι μπαίνει μέσα, ώστε να είμαι προφήτης των έξω.



Γράφει ο Δημήτρης Νομικός
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...