Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2016

Λογιστικὸς ἔλεγχος τοῦ χρέους…


Λογιστικὸς ἔλεγχος τοῦ χρέους...Ας υποθέσουμε ότι είμαι ταβερνιάρης και πως εσείς έρχεστε να φάτε στην ταβέρνα μου. Στο τέλος, μου ζητάτε τον λογαριασμό και εγώ έρχομαι και σας λέω: «δώστε μου 500 € και είμαστε εντάξει!».
Εσείς, τότε, κοιτάζεστε μεταξύ σας έκπληκτοι για το ποσό και εγώ, που είμαι μάγκας ταβερνιάρης σας κάνω και ένα σκόντο! «Καλά, δώστε μου 450€ και καθαρίσαμε».

Ερωτώ, λοιπόν. Εσείς, θα μου τα πληρώσετε, επειδή τόσα σας είπα ότι μου χρωστάτε; Δεν θα μου ζητήσετε λεπτομερή λογαριασμό, για το τι φάγατε, τι ήπιατε, πόσο κοστίζει, αν σας έχω χρεώσει το ίδιο πιάτο 2-3 φορές, το τι και το πως;
Και αν αυτό συνέβαινε στην ταβέρνα μου, πόσο μάλλον με το τεράστιο εθνικό μας χρέος!
Πού, πόσα, σε ποιους και γιατί χρωστάμε; Χαρτιά, λογαριασμός κύριοι! Αν φάγαμε να πληρώσουμε! Να μην αδικήσουμε κανέναν! Αλλά, χαρτιά πρώτα και όχι ό,τι μας λέει ο καθένας πως του χρωστάμε! Έτσι γίνονται οι σωστές και οι τίμιες συμφωνίες!
Άρα, ποιος είναι ο λόγος να αποδεχόμαστε το χρέος ως έχει, φίλε Αλέξη, χωρίς πρώτα να ξεκαθαριστεί πόσα ακριβώς και γιατί χρωστάμε; Επειδή το λένε ο Σόιμπλε και η Λαγκάρντ;

Ποιος είναι ο λόγος να ξεκινάμε ανάποδα, πληρώνοντας για κάτι, που είναι πιθανό να μην το χρωστάμε;
Αν δεν κάνουμε άμεσα λογιστικό έλεγχο του χρέους, να μην γίνει καμμία νέα συμφωνία. Ή αν γίνει οποιαδήποτε νέα συμφωνία, θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει και το σκέλος του λογιστικού ελέγχου, εις γνώση των δανειστών. Αν είναι έτσι όπως τα λένε και εάν έχουν δίκιο, τότε δεν θα έχουν λόγο να φοβηθούν ή να αρνηθούν τον έλεγχο, αφού δεν φαντάζομαι πως θα ήθελαν να μας αδικήσουν! Ή μήπως θέλουν;

Κύριοι-ες της Κυβερνήσεως, καλά ξεκινήσατε, αλλά με λίγο «φάλτσο»! Η υποστήριξή μας είναι σαφής, αλλά όχι δεδομένη και εξαρτάται από τα βήματα που θα κάνετε. Έχετε ακόμα την ευκαιρία να ξεκινήσετε άμεσα τον λογιστικό έλεγχο του χρέους, όπως είναι και το ορθό. Όπως επίσης πρέπει να κάνετε σημαία των διεκδικήσεων μας το Κατοχικό χρέος και τις πολεμικές αποζημιώσεις, γιατί αυτά πονούν τους Γερμανούς.
Αν αυτά δε γίνουν άμεσα, τότε θα μου δόσετε το δικαίωμα να έχω και για εσάς δεύτερες σκέψεις!
Ελπίζω, πως δεν θα χρειαστεί, γιατί θα λυπηθώ ιδιαίτερα!



Γερ. Γ. Γερολυμάτος

11-2-2015


filonoi.gr 
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...