Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2017

αυτός είσαι γι' αυτούς μαλάκα μου...


αυτός είσαι γι' αυτούς μαλάκα μου...

ένα απόρριμμα στη πόρτα τους που εμποδίζει την έξοδο τους και πατώντας πάνω στο βρώμικο σώμα σου, τους λερώνεις τα σικ παπούτσια που με τόσο κόπο Shopping και μετά από παρότρυνση της ξεπεσμένης Καγιά αγόρασαν στο γκέτο του Κολωνακίου...

ένα απόρριμμα που υψώνεις τα χέρια σου για το "κοινωνικό επίδομα αλληλεγγύης" για να πιάσεις τα χαρτάκια αριθμού προτεραιότητας που εν είδει φέιγ βολάν ίπτανται πάνω απ' το κεφάλι σου μαλάκα μου και τα πιάνεις πάντα τελευταίος αφού τα "επιδόματα αλληλεγγύης" τα παίρνουν πρώτα το "μεταναστευτικό" κατεστημένο και μετά εσύ ιθαγενή μαλάκα μου...

ένα απόρριμμα που έχει και ευρωπαϊκή σφραγίδα γιατί ο τίτλος του "Ελληνα" σου έπεφτε λίγος και ήθελες τον τίτλο του ευρωπαίου για να σε γαμάνε πιο πολιτισμένα οι βιαστές σου...μαλάκα μου...

και αντί,
να βουτήξεις όσες σφαίρες έχεις και τη καραμπίνα σου και να αρχίσεις την επανάσταση στέλνοντας στο τάφο τους δολοφόνους των παιδιών σου, γυρνάς από κόμμα σε απόκκομα και επαιτείς παράταση ζωής ... "ευρωπαίε" της πλάκας...

λοιπόν... (;)
πως νιώθεις που σε ξεφτιλίζουν τα ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ που ψηφίζεις χρόνια τώρα και σε έχουν κάνει από απόγονο ηρώων παγκόσμια πουτάνα;...

καλημέρα Μαλάκα... η ζωή σου έχει πλάκα.




Χάρης Καφετζόπουλος



Σχόλιο από The Secret Real Truth:


Η αλήθεια πρεπει να λέγετε και ας πονάει καμία φορά.

Εξάλλου ...

Άμα δεν πονούσε η αλήθεια, τι αλήθεια θα ήταν;!
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...