Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

Επιπρόσθετα τρομερά πράγματα στα κεφάλια αυτών που αδίκησαν τη μικρή αλλά μεγάλη Ελλάδα;


Αδελφοί

«ξεκίνησαν γιορτές, εκλογές, εξελίξεις. Η Ευρώπη ξεκινάει για την νέα ΕΥΡΩ-ΒΟΥΛΗ

Και η Ελλάδα ξεκινάει δίχως να το καλο πιστεύει ΘΕΙΑ ΒΟΥΛΗ για την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και την ΠΟΛΗ. Αυτό είναι το σχέδιο. Άραγε ποιοι θα είναι οι τυχεροί της ιστορίας;»

μας μεταφέρθηκε πριν λίγα 24ωρα.

Το ότι φτάνουμε σχετικά σώοι και αβλαβής στην Μεγάλη Εβδομάδα του 2019 είναι από μόνο του ένα μεγάλο Θαύμα, σε σχέση με αυτά που μας έκαναν και αυτά που ετοιμάζουν για να μας κάνουν.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Φέτος οι τούρκοι και οι τοκογλύφοι έχουν μια ιδιαίτερη ανυπομονησία να ολοκληρωθεί οσονούπω το μαύρο σχέδιο του διαμελισμού της Ελλάδος.
Και εμείς εισερχόμενοι στην κατανυκτική Μεγάλη Εβδομάδα ψάλλουμε «Πρόσθες Αυτοίς Κακά ΚΥΡΙΕ, Πρόσθες Αυτοίς Κακά Τοις Ενδόξοις Της Γής» όχι γιατί το επιθυμούμε, αλλά γιατί οι ίδιοι οι πολέμιοι της Ελλάδος με τις πράξεις και τις ενέργειες τους το φέρνουν κατά πάνω τους.

Οι σχεδιασμοί των αντίχριστων δυνάμεων πάντα ξεκινούν την άνοιξη που είναι συνυφασμένη με την Πασχάλια περίοδο.

23 Απριλίου 2010 η μαύρη επέτειος της εισόδου μας στα χέρια των τοκογλυφικών μηχανισμών της Δύσης από το γεωπολιτικά ευαίσθητο Καστελόριζο.

Αξέχαστος τότε ο Απρίλης του 2010, η Πλάση με το (ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ) ακούει απροκάλυπτα και το « Σταυρώστε, Σταυρώστε τους Έλληνες»

και ξαφνικά η πατρίδα μας γιόμισε με Σταυρούς κάθε μεγέθους και φορτίου, κάθε σπίτι και ένας οι περισσότεροι Σταυροί, κάθε γωνιά και ένα ακάνθινο στεφάνι. Κάθε μπαλκόνι υποψήφιο για απενενοημένο διάβημα!

Να πως μας κατάντησαν !! εδώ και τόσα χρόνια η ζωή μέσα στην Ελλάδα να καταστεί μια επώδυνα συνεχόμενη πρόκληση για επιβίωση ανάμεσα σε ψεύτες και απατεώνες.

Όμως το κακό δεν ξεκίνησε το 2010, έχει γεωπολιτική αφετηρία πολύ πριν, εδώ κοντά στα σύνορα μας.

Και κατά μια σύμπτωση όλα τα μεγάλα γεγονότα πυροδοτήθηκαν στην Ορθόδοξη γειτονιά μας σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Βλέπουμε λοιπόν τους Εξουσιαστές αυτού του αιώνος του απατεώνος να έχουν μια κοινή συνήθεια και να επιθυμούν διακαώς να κτυπήσουν την Ορθοδοξία στην ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ περίοδο της.

Αντικρίσαμε στην δεκαετία του 90 και στην Πασχάλια περίοδο να γεμίζουν την Σερβία με βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου δίχως σπλάχνα οικτιρμών .

Στην συνέχεια άφησαν κάποια χρόνια να περάσουν και προετοίμασαν τις συνθήκες για το επόμενο γειτονικό κτύπημα τους.

Μέσα στην προετοιμασία τους αυτή φαίνεται να εντάσσεται και ο οικονομικός εφιάλτης του 2010 με έναρξη εισαγωγής στο ΔΝΤ και την περίφημη Τρόικα για την Ελλάδα την Πασχάλια Αναστάσιμη περίοδο του αυτού έτους.

Και φυσικά σήμερα συνεχίζουν απτόητοι εν έτη 2019 να θέλουν να δέσουν με χειροπέδες και να κατακρεουργήσουν Ελλάδα – Κύπρο – ΑΙΓΑΙΟ κατά τον ίδιο τρόπο που να συμπίπτει χρονικά μέσα στην ίδια Σταυρό -Αναστάσιμη περίοδο.

Λες και είναι συνεννοούμενοι!!

Σίγουρα όμως κάποιος ήξερε από παλιά τα ύπουλα σχέδια τους και αυτός ήταν ένας απλοϊκός αλλά πνευματοκίνητος Αγιορείτης που έλεγε χρόνια πριν « η φωτιά που ξεκίνησε στην Σερβία θα επεκταθεί και στα Βαλκάνια , Αιγαίο » ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ.

Είναι γνωστό αυτό που έλεγε ο μακρόθυμος Άγιος Γέροντας του Έθνους μας για τους κακούς κοσμικούς άρχοντες « ότι καλόν είναι ο ΘΕΟΣ να τους δίνει μετάνοια και μετά να τους παίρνει και να εύχεσθε να βγουν νέοι Μακκαβαίοι» .

Ακολουθία Όρθρου ΜΕΓ. ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ με το που εισερχόμαστε στην κατανυκτική ατμόσφαιρα των Ιερών Ναών μας τα ψαλμικά ακούσματα είναι συνταρακτικά « Δικαιοσύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της γης» , όμως τι να το κάνεις, τόσα χρόνια ισχύει το λαϊκό ρητό « στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα» για αυτό φθάσαμε εδώ που φθάσαμε όλοι ανεξαιρέτως.

Ο καθένας με το αντίστοιχο ποσοστό ευθύνης του. Όμως για μία ιδιαίτερη κατηγορία κάποιων από αυτών που κινούνται μέσα στους διαδρόμους της κοσμικής και πολιτικής δόξας ψέλνεται κάτι πολύ πιο βαρύ και επίκαιρο και αυτό είναι ο δ΄στίχος του ψαλμού « Πρόσθες αυτοίς κακά ΚΥΡΙΕ, Πρόσθες αυτοίς κακά τοις ενδόξοις της γης»;

Οι αθεόφοβοι εξουσιαστές μπορεί να έχουν άγνοια των εγκληματικών επιπτώσεων των τεκταινομένων τους;

όμως ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ έχει γνώση αυτών των σχεδίων .

Τον παραπάνω ψαλμό τον απαγγέλουν κάθε στιγμή στον ουρανό τα απανταχού της γης αθώα θύματα αυτών των εγκληματιών και έτσι εξουδετερώνουν την επερχόμενη παγκόσμια κακία τους.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές της εγκατάλειψης και της προδοσίας και σε όσες πιθανώς ακολουθήσουν οφείλουμε και εμείς σαν υποψήφια θύματα της παγκόσμιας ασυδοσίας να σφραγίσουμε τα χείλη μας με την ΕΥΧΗ « Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ και Λόγε του Θεού ελέησον μας» τα δε χέρια μας με την άδολη αγάπη στην πατρίδα.

και να προσθέτουμε τα παραπάνω ψαλμικά συμμετέχοντας στις ουράνιες ψαλμωδίες που επιβεβαιώνουν και επιφέρουν την νίκη του ΑΡΝΙΟΥ επί των αρχόντων του σκότους που βιάζονται στις μέρες μας πολύ, αλλά στο τέλος θα καταπωθούν από το ΦΩΣ της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ γιατί τολμούν να ΤΟ προσβάλουν τέτοιες Άγιες ημέρες που έρχονται.

Στην καρδιά της Ευρώπης στο Παρίσι γίνονται οφθαλμοφανώς αυτά για τα οποία μας μίλησε ο Ἁγιος Νικόλαος [Βελιμίροβιτς] Ἐπισκόπου Ἀχρίδος;

Και αναρωτιόμαστε αν ο ΑΓΙΟΣ γνώριζε ότι θα πέσουν τα δομικά στοιχεία της Παναγίας των Παρισίων και οι δρόμοι της Πόλης του γνωστικού φωτός θα φλέγονται από τις διαδηλώσεις των κίτρινων γιλέκων , όταν έλεγε πολλά χρόνια πριν:

« Στενοχωριέμαι γιά τήν Εὐρώπη, γιατί θά καταστραφεῖ ὅπως ἡ Καπερναούμ. Οἱ περήφανοι πύργοι της θά γκρεμιστοῦν, θα καταστραφοῦν καί οἱ λεωφόροι της θά μετατραποῦν σέ τόπους πού θά φυτρώσουν θάμνοι μέ ἀγκάθια, ὅπου θά κάνουν τη φωλιά τους τά φίδια. Στόν τόπο πού τώρα ἀκούγονται φωνές ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ, θά ἀκούγονται κραυγές ἀπό κουκουβάγιες καί οὐρλιαχτά ἀπό τσακάλια.
Τή στιγμή πού ἡ Εὐρώπη νόμισε για τόν ἑαυτό της πώς ἐκπολιτίστηκε, τότε ἦταν καί πού ἀγρίεψε. Τή στιγμή πού νόμισε πώς τά ἤξερε ὅλα, τότε ἦταν και πού παραφρόνησε. Τήν στιγμή πού νόμισε πώς ἀπέκτησε μεγάλη δύναμη, τότε ἦταν καί πού ἔχασε ὅλη της τή δύναμη.

Ὁρίστε ἀδελφοί μου, τό ἀντικείμενο μελέτης καί διδαχῆς.

Δοξάστε τόν Χριστό, τόν Θεό, γιά να σᾶς δοξάσει καί αὐτός στή βασιλεία τῶν οὐρανῶν. Ἀμήν.»

ΠΗΓΗ : Ἁγίου Νικολάου [Βελιμίροβιτς] Ἐπισκόπου Ἀχρίδος, Μέσα ἀπό τό Παράθυρο τῆς Φυλακῆς. Μηνύματα στό λαό, Ἐκδ. «Ὀρθόδοξος Κυψέλη», Θεσσαλονίκη 2012, σσ. 105-108.
http://tribonio.blogspot.gr/2014/07/blog-post_3387.htmlhttps://logia-tou-aera.blogspot.com/2019/04/blog-post_61.html?fbclid=IwAR3DjIYDiEcoS2l7GwqZWBm1IGSTtPOHHepw-hm3kirdVniachjOK74GPP8

Τελικά τι σημαίνει το ψαλλόμενο αυτές τις ημέρες «Πρόσθες αὐτοῖς κακά, Κύριε, πρόσ θες αὐτοῖς κακὰ τοῖς ἐνδόξοις τῆς γῆς» (Ἡσ. κς΄ [26] 15).

«Εἶναι στίχος ποὺ τὸν ἀκοῦμε στὸ προοίμιο τῶν Ἀκολουθιῶν τοῦ Νυμφίου κατὰ τὴ Μ. Ἑβδομάδα. Προτάσσεται πρὶν ἀπὸ τὸ κατανυκτικὸ τροπάριο «Ἰδοὺ ὁ Νυμφίος ἔρχεται», μαζὶ μὲ ἄλλους τρεῖς στίχους («Ἐκ νυκτὸς ὀρθρίζει τὸ πνεῦμά μου πρὸς σέ, ὁ Θεός...» κ.ο.κ.), καὶ ὅλοι μαζὶ ἀνήκουν στὴν περίφημη «ᾠδὴ» τοῦ προφήτη Ἡσαΐα.

Σκανδαλιστικὸς ἀκούγεται ὁ στίχος. Εὐχόμαστε λοιπὸν μέσα στὴν Ἐκκλησία νὰ δίνει ὁ Θεὸς κακὰ στοὺς ἐνδόξους, τοὺς κυβερνῆτες τῆς γῆς; Καὶ πῶς αὐτὸ μπορεῖ νὰ συνάδει μὲ τὸ πνεῦμα τοῦ ἐλέους καὶ τῆς συγγνώμης ποὺ κυριαρχεῖ στὴν Ἐκκλησία μας, αὐτὸ ποὺ ὁ ἴδιος ὁ Κύριος μᾶς δίδαξε, ὅταν μάλιστα ἀνέβαινε στὸ Σταυρὸ ὁδηγημένος ἀπὸ τοὺς κακούργους ἐκείνους ἐχθρούς Του; Πῶς μπορεῖ τὸ «πρόσθες κακὰ τοῖς ἐνδόξοις τῆς γῆς» νὰ συμφωνήσει μὲ τὸ «Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς· οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι»; (Λουκ. κγ΄ [23] 34).

Καταρχὰς πρέπει νὰ ποῦμε ὅτι τὸ «πρόσθες κακὰ» ἀνήκει στὴν ἐποχὴ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ὅταν δηλαδὴ ἀκόμα δὲν εἶχαν ἐκχυθεῖ στὸν κόσμο τὰ ἄπειρα ἐλέη καὶ οἱ οἰκτιρμοὶ τοῦ ἁγίου Θεοῦ, τὰ ὁποῖα ἀκριβῶς ἐξεχύθησαν μὲ τὴ σταυρικὴ θυσία τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ. Οἱ ἄνθρωποι τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ἀκόμα καὶ οἱ ἁγιότεροι ἐξ αὐτῶν, δὲν ἦταν σὲ θέση νὰ ἐννοήσουν τὸ βάθος καὶ πλάτος τῆς θεϊκῆς συγκαταβάσεως, τοῦ ἐλέους καὶ τῆς φιλανθρωπίας τοῦ μεγάλου Θεοῦ. Καὶ προκειμένου νὰ διατηρηθεῖ ἀκέραιη καὶ ἀλώβητη ἡ λατρεία τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ, προέβαιναν σὲ τέτοιου εἴδους ἀφορισμοὺς ὅσων ἔδειχναν στὴ ζωή τους ἀσέβεια καὶ ἀποστασία.

Ἐδῶ ὅμως τὸ πνεῦμα αὐτὸ ξεπερνιέται ἀπὸ τὸν Ἡσαΐα. Διότι ὁ Προφήτης τοῦ Θεοῦ, προβλέποντας τὸ μέλλον τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν καὶ ἀντιλαμβανόμενος τί ὁ Θεὸς πρόκειται νὰ πράξει σ’ αὐτούς, λέει ἐκ τῶν προτέρων ὅσα πρόκειται νὰ πάθουν οἱ ἰσχυροὶ τῆς γῆς, οἱ κυβερνῆτες τῶν ἐθνῶν ποὺ εἶναι ἀσεβεῖς καὶ ἄδικοι, πονηροὶ καὶ ἀλαζόνες, καὶ συμπεριφέρον ται μὲ σκληρότητα καὶ ἀδικία πρὸς τοὺς ὑπηκόους τους, μὴ ὑπολογίζοντας οὔτε ἀνθρώπινο οὔτε θεῖο δίκαιο. Ἡ προστακτικὴ συνεπῶς «πρόσθες» δὲν σημαίνει ὅτι ὁ Προφήτης εὔχεται στὸ Θεὸ νὰ τιμωρήσει μὲ ἀλλεπάλληλες συμφορὲς τοὺς ἰσχυροὺς τῆς γῆς, ἀλλὰ ὅτι δίνει σαφὴ προειδοποίηση, προβλέπει καθαρὰ αὐτὸ ποὺ ὁ Θεὸς πρόκειται νὰ πράξει. «Προαγορευτικόν», δηλαδὴ προφητικὸ εἶναι ἐ δῶ τὸ «πρόσθες», ἐξηγεῖ ὁ ἑρμηνευτὴς τῶν Γραφῶν Θεοδώρητος, μὲ τὸ ὁποῖο ὁ Προφήτης «προλέγει τὸν ὄλεθρον τῶν διωκόντων τοὺς εὐσεβεῖς»1.

Ἀκόμα ὅμως κι ἂν ἔτσι ἔχουν τὰ πρά γματα, θὰ μποροῦσε νὰ ἀντείπει κανείς, γιατί ὁ Θεὸς νὰ στέλνει κακὰ σὲ ὅσους δὲν θέλουν νὰ βαδίζουν σύμφωνα μὲ τὸ νόμο Του;

Στὴν ἐρώτηση αὐτὴ ἀπαντᾶ διεξοδικὰ ὁ Μ. Βασίλειος στὸ λόγο του «Ὅτι οὐκ ἔστιν αἴτιος τῶν κακῶν ὁ Θεός». Ἐκεῖ ὁ μέγας ἱεράρχης, ἀφοῦ ἐξαρχῆς κάνει τὴ διάκριση τοῦ πραγματικοῦ («φύσει») κακοῦ, ποὺ εἶναι ἡ ἁμαρτία, ἀπὸ τὸ θεωρούμενο ἀπὸ ἐμᾶς κακό («τὸ πρὸς τὴν ἡμετέραν αἴσθησιν»), ποὺ εἶναι ὅ,τι μᾶς πονεῖ καὶ μᾶς κάνει νὰ θλιβόμαστε (πόνοι, δυστυχίες, συμφορές, καταστροφές, θάνατος), ἔπειτα ξεκάθαρα λέει ὅτι ὁ Θεὸς δὲν ἔφτιαξε κακὸ στὸν κόσμο. Πῶς ἐξάλλου εἶναι δυνατὸν ὁ πανάγαθος Θεὸς νὰ ἔφτιαξε κάτι κακό; «Ὅλως μὴ Θεὸν αἴτιον ἡγοῦ τῆς ὑπάρξεως τοῦ κακοῦ», σὲ καμιὰ περίπτωση μὴ θεωρήσεις τὸν Θεὸ αἴτιο τῆς ὑπάρξεως τοῦ κακοῦ, τονίζει ὁ ἱερὸς Πατήρ. Τὸ κακὸ ὑπάρχει, ἐξηγεῖ, ἀπὸ τὸ αὐτεξούσιον τοῦ ἀνθρώπου, τὴ θέλησή του νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὸν Θεό, ποὺ εἶναι ἡ ζωὴ καὶ ἡ πηγὴ κάθε ἀγαθοῦ.

Ἐν τούτοις, κάποτε ὁ Θεὸς παραχωρεῖ νὰ συναντήσουν τὸν ἄνθρωπο αὐτὰ ποὺ θεωροῦμε θλιβερά, καὶ τὰ ὁποῖα εἶναι συν έπειες τοῦ ὄντως κακοῦ, τῆς ἁμαρτίας. Καὶ τὸ κάνει αὐτὸ ὁ Θεός, ἐξηγεῖ καὶ πάλι ὁ Μ. Βασίλειος, «πρὸς τὸ συμφέρον», «ἐπὶ διορθώσει τῶν πλημμελημάτων», καθότι ὅλα αὐτὰ τὰ δεινὰ «τῆς κακίας τὴν αὔξησιν περικόπτουσι». Ὁ ἄνθρωπος ταπεινώνεται ἀπὸ τὴν ἑωσ φορική του ἀλαζονεία καὶ συστέλλεται, ὁδηγεῖται σὲ ἐπίγνωση καὶ μετάνοια. Συν επῶς, καταλήγει ὁ ἱερὸς Πατήρ, μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ δεινὰ ὁ Θεὸς ἀναιρεῖ τὸ ὄντως κακό, ποὺ εἶναι ἡ ἁμαρτία.

Ἐπιπλέον, μὲ τὸ νὰ εἶναι οἱ ἰσχυροὶ τῆς γῆς, βασιλεῖς καὶ ἄρχοντες καὶ μεγιστάνες, σὲ περίοπτη θέση, γίνονται πρότυπα καὶ ὑποδείγματα ζωῆς ἀπὸ τὸν πολὺ λαό. Ἂν λοιπὸν αὐτοὶ ἀλαζονεύονται καὶ ἀδικοῦν, καὶ παρὰ ταῦτα μένουν ἀτιμώρητοι, αὐτὸ ὁπωσδήποτε θὰ παρακινήσει πολλοὺς νὰ ἀκολουθήσουν τὸν ἴδιο δρόμο, μὲ τὴν ἰδέα μάλιστα ὅτι δὲν ὑπάρχει κανένας Θεός, καμιὰ δικαιοσύνη ὑπέρτερη τοῦ δικαίου τοῦ ἰσχυροτέρου, οὐσιαστικὰ δηλαδὴ αὐτοῦ ποὺ ὀνομάζουμε «νόμο τῆς ζούγκλας». Ὅμως ἔτσι ποῦ θὰ ὁδηγηθεῖ ἡ κοινωνία μας;

Δύο καλὰ συνεπῶς προξενεῖ ὁ Θεὸς μὲ τὴν παραχώρηση δεινῶν στοὺς ἀσεβεῖς ἰσχυρούς: Πρῶτον,περιστέλλει τὴν ἀσέβειά τους καὶ δεύτερον, καταστέλλει διαθέσεις ἀδικίας καὶ κινήσεις ἀποστασίαςἀνθρώπων, οἱ ὁποῖοι ἀκριβῶς μετανοοῦν, ἐπειδὴ βλέπουν καὶ κατανοοῦν πῶς ἐργάζεται ὁ Θεὸς στὸνκόσμο.

Οἱ Χριστιανοί, ζώντας στὴν ἐποχὴ τῆς Χάριτος, ἔχουμε χρέος, σύμφωνα μὲ τὴν ἐπιταγὴ τοῦ ἀποστόλουΠαύλου, νὰ εὐ χόμαστε ἀγαθὰ «ὑπὲρ πάντων τῶν ἐν ὑπεροχῇ ὄντων» (Α΄ Τιμ. β΄ 2). Παραλλήλως ὅμως, ὅταν βλέπουμε τὶς συνέπειες τῆς ἀποστασίας ἀπὸ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, τότε καταλαβαίνουμε τί σημαίνει τὸ «πρόσθες αὐτοῖς κακά, Κύριε», καὶ αὐτὸ μᾶς γίνεται ἀφορμὴ ἀκόμα περισσότερο νὰ εὐλογοῦμε καὶ νὰ δοξάζουμε τὴν ἄπειρη φιλανθρωπία Του, ἡ ὁποία ὅ,τι ἐπιτρέπει, τὸ ἐπιτρέπει πρὸς τὸ ἀληθινὸ καὶ αἰώνιο συμφέρον μας.»

1. Θεοδωρήτου Κύρου, Εἰς τὸν προφήτην Ἡσαΐαν, PG 81, 368C.
2. Βλ. Μ. Βασιλείου, Ὅτι οὐκ ἔστιν αἴτιος τῶν κακῶν ὁ Θεός, ΕΠΕ 7, 92· 100· 104. Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”

http://aktines.blogspot.com/2016/04/blog-post_675.html

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...